mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 hvorfor skulle du det? er det bra for de?
mamma til en prinsesse Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 husker bare at min kusine elsket det da hun var liten. tenkte å se om Maiell liker det også. lurte bare på om man må vente til en viss aldr
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 oki! Om du moser det er det vel ingen fare. Fisk skal vel være sunt det:) Bare sjekk at det ikke er så mye salt i det du gir den lille
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Trodde fisk var en av de tinga de ikke skulle ha før de var 1 år jeg??
mamman te Vetle og Alma Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 tror de selger fiskeboller på glass fra 8 mnd, så det skulle vel ikke være noen fare
Herkules Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Er i Spania nå og det er mye barnemat på glass med fisk også for 6 og 8 mndr babyer Det med å holde seg unna matvarer gjelder vel der det er kjente allergier i familien Sardiner syns jeg også var veldig godt når jeg var liten - syns det fortsatt, men er veldig glad i de skinn- og benfrie variantene. Jeg ser ikke problemet med å gi sardiner men skjekk om det er mye salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå