Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 i dag, og har i hele svangerskapet vært veldig plaget med bekkenløsning. Men for 2-3 dager siden ble det en helt annen hverdag for meg. Har ikke hatt smerter i det hele tatt de siste dagene, og lurer på om det kanskje kan være at hodet har festet seg? Det var ikke festet for en uke siden, men skal til JM i morgen, så jeg får høre da. Ellers kanskje det bare er " stille før stormen " ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hodet som festet seg ja, var slik til meg også. Bekken blir mer stabilt da vettu =) Lykke til da, skjer nok noe snart uansett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...