2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Gutten min på 6mnd bler lagt 7 sirka..men han våkne så mange ganger. Må inn å legga an t rette å j an tytten. Ka kan vær gronnen t dette? E litt slidsåmt..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 har han begynt sånn nå eller har det vært slik hele tida? Rolte, såg du bodde på Jørpeland, bor ikke så veeldig langt unna, og har mye familie der, pluss hytta til foreldrene mine da:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Ja, har vært sånn ei lidå stonn nå...før så såv an kanskje fra 8 t 3 uden å våkna...d va fint d;) Kor bur du då?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 mat? kanskje han drømmer? vondt i magen? jenta mi har også begynt å "tulle" litt, har liksom blitt litt mer utilregnelig på natta, men det virker som om det går litt opp og ned. Vi voksne kan jo også ha det sånn innimellom:) Ja, kremt...prøver å være ganske anonym her inne m tanke på hvem jeg er og hvor jeg bor siden det er på en bitteliten plass:) Men jeg kan bake, suldal, det inn i teksten og regne med at ingen herfra ser det:?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 Han spise godt før eg legge an å grine ikkje någe særligt, så tror kje d e magesmerter. Men at han drømme e ein mulihed..jaja,me får bare kryssa fingrane å håba an finne tebage t den goe søvnen:) Hehe, ja kan vær greit å vær litt anonyme av å t...men eg velge heller å trykka på anonym knappen di få gangene eg vil vær d;) Men eg forstår deg godt=) Jørpeland e jaffal ein kjekke liden plass=)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 budde der når eg va liten faktisk (Barkved). Alltid kjekt å komma te Jørpeland:)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2007 Kan eg tenka meg:) Takke for svare forresten, men håbe någen andre åg har någe å dela?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå