bokormPåOvertid Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Må man ha med alt til babyen til hele oppholdet? Tenker da på klær, bleier, kluter, oljer etc. Og har de trådløst nettverk...?
nestemann Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg fikk en gutt i 2005. Vi lånte klær det første skiftet og deretter brukte vi klær vi hadde med. Bleier til babyen fikk vi og vaskekluter og håndklær er det der. De skifter ut hver dag. Olje og pleieprodukter får du ikke. Olje er kjempelurt å ha med, med tanke på den første bæsjen til babyen. Det kan være lurt å ha med noen store bind, for bleiene mor får på sykehuset blir veldig store etterhvert- men det er vel valgfritt. Trådløst nettverk vet jeg ikke om de har.... har de en hjemmeside? Jeg skal tilbake dit i slutten av juni, og er spent.
Elax Skrevet 14. mai 2007 #3 Skrevet 14. mai 2007 Dette står inne på hotellets sider: Hva skal du ta med deg: "Du må ta med deg klær til deg selv og barnet. Det er dessuten viktig at du tar med deg toalettartikler, ekstra nattbind og bleier til barnet. Hvis du bruker faste medisiner må du også ta med disse."
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg var der sist gang jeg fødte og da fikk man det første skiftet til babyen, resten måtte du ha selv. Dessuten fikk man noen få bleier til babyen og bind til seg selv, så måtte man ha resten selv. Kluter hadde vi også selv. Så det er lurt å ha med nok for å si det sånn, vi måtte ihvertfall dra hjem å hente mer klær og div. Det er ikke lov å gå rundt i morgenkåpe, så det er lurt å ha med nok klær til seg selv også.. Jeg sjekket ikke om det var noe trådløst nettverk der, men det er ihvertfall PCèr man kan låne med internett i cafeen, hvis man føler at man har tid og overskudd til det de få dagene du er der... Pass på å få nok hjelp med amming,det fikk ikke jeg, og endte opp med å komme hjem med brystbetennelse. Skal ikke dit denne gangen for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå