Bolla&mikrogutten:) Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Gleder meg så utrolig mye til å endelig få se det lille nurket i magen:) Alle rundt meg er nesten sikre på at det blir ei jente, mens jeg selv har drømt at jeg har fått en gutt, opp til 3 ganger. Kanskje det er morsinstinktet som slår til? Har dere drømt om babyen, og kjønnet stemt med hva dere drømte?
velsignet med to Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg drømte før UL at vi fikk jente, men på UL så vi helt tydelig en liten gutt Så jeg tipper du får jente
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har vært overbevist om gutt begge gangene.. og tatt feil begge gangene. så dårlig med morsinstikt her i gården:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 jeg har drømt mange ganger at jeg får en gutt, og på ul var det også det så hihi Du skrev veldig lite om hvordan du har hatt det sv.skapet så langt, men så litt vanskelig å tippe.
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Tipper gutt. Jeg drømte nå i graviditeten at det vi skulle få gutt og det stemmer.
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2007 Glemte nok å skrive hvordan jeg har hatt det i svangerskapet så langt..ehe:) Har vært en del kvalm (mest om kvelden) i første trimester, og vært veldig skjør på lukter. Tror jeg kunne ha blitt brukt som sporhund:) Ellers var jeg veldig trøtt, noe som også har kommet seg. Nå er jeg bare i fin fin form, og magen begynner sakte, men sikkert å komme:) ..og har ikke lagt på meg særlig annet enn på magen. Lettere å tippe nå kanskje?
~La luna~ Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 jeg drømte gutt, og ul sa jente... men tipper gutt jeg
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 høres ut som mitt svangerskap:) Tipper gutt:)
bamby Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 Jeg var sikker på gutt...litt overraska når UL sa jente...like blid self;) tror du får gutt, just a hunch;)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. mai 2007 #14 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har drømt at jeg har fått jente og gutt, 2 jenter og 1 gutt og en gutt som etter 5 dager ble jebte..hahahaha..alt er mulig;) Tipper jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå