Gå til innhold

UL imorgen!!:) Noen som vil tippe kjønn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg så utrolig mye til å endelig få se det lille nurket i magen:) Alle rundt meg er nesten sikre på at det blir ei jente, mens jeg selv har drømt at jeg har fått en gutt, opp til 3 ganger. Kanskje det er morsinstinktet som slår til? Har dere drømt om babyen, og kjønnet stemt med hva dere drømte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, bra tippet:)

Skrevet

Jeg drømte før UL at vi fikk jente, men på UL så vi helt tydelig en liten gutt :) Så jeg tipper du får jente ;)

Skrevet

Jeg har vært overbevist om gutt begge gangene.. og tatt feil begge gangene.;) så dårlig med morsinstikt her i gården:)

Skrevet

jeg har drømt mange ganger at jeg får en gutt, og på ul var det også det så:) hihi

Du skrev veldig lite om hvordan du har hatt det sv.skapet så langt, men så litt vanskelig å tippe. :)

Skrevet

Tipper gutt. Jeg drømte nå i graviditeten at det vi skulle få gutt og det stemmer.

Skrevet

Glemte nok å skrive hvordan jeg har hatt det i svangerskapet så langt..ehe:) Har vært en del kvalm (mest om kvelden) i første trimester, og vært veldig skjør på lukter. Tror jeg kunne ha blitt brukt som sporhund:) Ellers var jeg veldig trøtt, noe som også har kommet seg. Nå er jeg bare i fin fin form, og magen begynner sakte, men sikkert å komme:) ..og har ikke lagt på meg særlig annet enn på magen. Lettere å tippe nå kanskje? :)

Skrevet

jeg drømte gutt, og ul sa jente... :)

men tipper gutt jeg :)

Skrevet

høres ut som mitt svangerskap:) Tipper gutt:)

Skrevet

Jeg var sikker på gutt...litt overraska når UL sa jente...like blid self;) tror du får gutt, just a hunch;)

Skrevet

Jeg har drømt at jeg har fått jente og gutt, 2 jenter og 1 gutt og en gutt som etter 5 dager ble jebte..hahahaha..alt er mulig;)

Tipper jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...