Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som plages med kvalme så langt utti svangerskapet? Kvalmen kommer og går hver dag, men får aldri kastet opp.. Den bare ligger nedi halsen, kjennes nesten ut som man holder på å kveles for ingenting vil ut eller ned igjen, hehe.. Flere som opplever kvalme rundt disse ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres nesten ut som halsbrann som jeg har, det ligger en klump nedi halsen hele tiden.

Skrevet

ja og det kommer bare sånn plutselig og går over etter en stund.. Er skikkelig ubehagelig.. Noe farlig?

Skrevet

oi oi oi dette bringer fram gamle minner, fra uke 30 er det mange som blir like kvalmne som på begynnelsen av svangerskapet og min jordmor fortalte at det var fordi barnet nå klemmer på organene våre inni der, spesielt ille kan det være hvis babyen blir veldig urolig og sparker....uff og uff...:)

Skrevet

Hehe, uff om det skal bli like ille som i begynnelsen da altså..Skal til JM på tirsdag, så får høre om gode råd til henne da:)

Skrevet

Er i uke 33 jeg også, og har vært kvalm innimellom nå på slutten. Blit fryktelig lett bilsyk, tåler ingen lukter, og går rundt og er småuvel litt ellers også. Men innimellom er kvalmen helt borte også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...