Gå til innhold

Trenger en hobby!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!! Kan eg få nå hobbytips! E blitt 100 % sykemeldt,og hold på å bi gærn =) HELP!.. hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo begynne å strikke til den lille

Skrevet

ikke start med scrapping, du blir totalt hektet altså:)

Skrevet

Hehe... så scrapping på norge rundt forrige fredag, å ble hekta av bare det. Nå har jeg bestilt album, og startpakke(for den som ikke har noe å starte med). Har planer, tråler hjemmesidene til folk for å se hva andre har gjort, og kjøpt boka "scrapbooking, nye og morsomme ideer" Så nå tripper jeg rundt postkassa og venter på postmannen hver dag....

Skrevet

Må bare henge meg på de to andre som sier at scrapping er farlig vanedannende- men sååå morsomt! Perfekt dersom du har mye tid til overs. Selv har jeg to små og ganske lite fritid, men jeg tror jeg tenker på hva jeg skal scrappe flere timer om dagen!

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Henger meg på de andre - hold deg unna scrapbooking, vanedannende - og så er det alltid 1000 ting jeg ønsker meg, vil ha, trenger ;) Er bare fantasien som setter grenser, og man klarer seg fint med lite og billig, men så er det alle tingene man får så lyst på... Så baller det bare på seg :)

Du kan begynne å brodere kanskje? - dersom du ikke har teknikken inne, bør du kanskje begynne i det små før du bestemmer deg for å brodere en diger julekalender :)

Skrevet

Hva med kortlaging? Det er veldig gøy! Og ikke fullt så omfattende som scrapbooking har en tendens til å bli. Eller hva med strikking, hekling, quilting, broderi, akvarellmaling, decoupage, smykkelaging osv?

Et tips er å gå inn på hjemmesidene til Panduro og se nærmere under kategorien "Tips til ny hobby". Der er det mye spennende!

Skrevet

Du kan lære deg å hekle! :) Koselig ting å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...