<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Heisann!! Kan eg få nå hobbytips! E blitt 100 % sykemeldt,og hold på å bi gærn =) HELP!.. hihi
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Du kan jo begynne å strikke til den lille
HufseTufsa:) Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 ikke start med scrapping, du blir totalt hektet altså
Nordlyspar♥ Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Hehe... så scrapping på norge rundt forrige fredag, å ble hekta av bare det. Nå har jeg bestilt album, og startpakke(for den som ikke har noe å starte med). Har planer, tråler hjemmesidene til folk for å se hva andre har gjort, og kjøpt boka "scrapbooking, nye og morsomme ideer" Så nå tripper jeg rundt postkassa og venter på postmannen hver dag....
Ravna Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Må bare henge meg på de to andre som sier at scrapping er farlig vanedannende- men sååå morsomt! Perfekt dersom du har mye tid til overs. Selv har jeg to små og ganske lite fritid, men jeg tror jeg tenker på hva jeg skal scrappe flere timer om dagen!
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 14. mai 2007 #6 Skrevet 14. mai 2007 Henger meg på de andre - hold deg unna scrapbooking, vanedannende - og så er det alltid 1000 ting jeg ønsker meg, vil ha, trenger Er bare fantasien som setter grenser, og man klarer seg fint med lite og billig, men så er det alle tingene man får så lyst på... Så baller det bare på seg Du kan begynne å brodere kanskje? - dersom du ikke har teknikken inne, bør du kanskje begynne i det små før du bestemmer deg for å brodere en diger julekalender
Rasko Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Hva med kortlaging? Det er veldig gøy! Og ikke fullt så omfattende som scrapbooking har en tendens til å bli. Eller hva med strikking, hekling, quilting, broderi, akvarellmaling, decoupage, smykkelaging osv? Et tips er å gå inn på hjemmesidene til Panduro og se nærmere under kategorien "Tips til ny hobby". Der er det mye spennende!
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 Du kan lære deg å hekle! Koselig ting å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå