Gå til innhold

Goguttklatten og Travlemor.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Nå er jeg spent, hvordan gikk det?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også spent!!!

Regner med at dere har hatt en hektisk, men fin dag!!

Gratulerer forresten :)

Skrevet

heeeei =)

takk ja =0)

pjuff sier jeg bare...endelig over.eller ikke ennå.har ikke blitt ferdig med å prekivere mat...

dagen starta med regn,men ble oppholds etter hvert.å da middag og kaffeslaberas var,så var været greit.varmt å fint.fikk tatt bilder å =)

jeg irriterte meg grønn egentlig.for jeg styra så på med alt,for å få til alt.å bordplasseringen var verst.men til slutt fikk jeg det som jeg ville der da.å hva skjer? jo,flere av di som sa di skulle komme,dukka ikke opp...ikke en beskjed eller noe.så jeg ble irritert,hehe

konfirmanten var kjekk i dress.utrolig å se han i sånt....fikk masse kroner,og fine gaver.han smiler ennå =0)

å jeg har enda en gang erfart at jeg styrer for mye til sånne selskap....

har sikkert lys i flere år,pynt resten av livet,servietter 2-3 år,brus over 17mai,Å,JEG HAR MIDDAG I FLENG!!! så skal man bestille ferdigmat,så berengn mindre enn hva det er gjester.......

dessert og kaker kan dere få tilsendt...men isen vi kjøpte på isbilen i dag er min!! hehe

å lille gogutten var en drøm i bunaden sin =) såå søt at.å han ga ikke fra seg annet enn latter fra mårran og frem til i kveld kl 19.da var han utslitt.så han sovna før jeg fikk i han kveldsmaten.å sover ennå...

jentene var høyt og lavt,og fikk brukt dobbelt energi.storesøss og sambon var også med =) spiste og koste seg.men storesøss ble syk å dro hjem da.goguttmamman er totalt utslitt,trøtt,sulten,tørst,og lei....

men det ble en kjempefin dag,og di gjestene som kom kosa seg sammen med oss.men jeg er glad det er hele 4 år til neste gang....=0)

å konfirmanten sitter nå med dollartegn i øya...hehe.skal på bytur i mårra vi da.gruuuer meg......men,fra tirsdag kan jeg slappe av....hehe

pst.....bunaden ble brukt ja.....haha ;o)

Skrevet

Tusen takk for det!

Vi hadde en veldig flott dag. Litt kaldt, men sola var med oss det meste av dagen. Jeg er veldig sliten i dag, og travelbabyen har sovet hele natta, men jeg har en mistanke om at jeg ikke har hørt henne:-)

Det er så utrolig deilig å ha det overstått. Konfirmanten var kjempefornøyd, fikk masse fint. Kunne tenkt meg å tjuvlåne litt i hennes smykkeskrin nå. Jeg sleit litt med å komme meg gjennom talen uten å gråte for mye... Det var jo ørlite pinlig for konfirmanten, som også syns at vi bare hadde valgt ut stygge bilder til billedserien vi laget. Men da sa jeg, at da har vi bare stygge bilder av deg! For jeg har virkelig vært innom hvert album i huset.

Jeg er også kjempeglad for at det er noen år til nestemann! Nå skal jeg bare nyte sommeren, rett og slett. Først kommer 17.mai da. Synes alltid det har vært et pes å lage klærne klare til alle sammen. Nå er jo det ingenting i forhold til å stelle i stand konfirmasjon. Jeg må legge til at jeg fikk veldig god hjelp på selve konfirmasjonsdagen. Gode venner passa både baby og var med under middagen og å rydde etterpå.

Så nå tror jeg vi får ha idedugnad på "slappe av ting" og "koselige ting" , "late dager" osv. Det passer meg fint! Kanskje dere også??

Jeg skal i alle fall ta igjen litt her inne for det jeg har gått glipp av de siste dagene:-) Det er jo en koselig ting!

Skrevet

Du er heldig du som har hele fire år til neste gang! Har tre jeg:-(

Skulle gjerne sett klatten i bunad. Han hadde nok vært søt sammen med travelbabyen, som også var i bunad for første gang. Dessverre glemte vi å ta bilder av bare henne, men det skal vi ta igjen den 17. Denne gangen må vi ikke ut i butikken etter klær, så noen fordeler har vi med desse konfirmasjonene.

Veldig kjekt at det gikk bra hos dere også!

Ps. Flott at det ble bunad på deg!

Skrevet

Så bra !

Kjenner den følelsen når det er overstått,

nå får dere bare slappe av begge to=0)

Jeg og lillemor sov i 2 dager etter konfirmasjonen!

hehe hun ville jo ikke sove mens huset var fullt av folk..

så nysjerrig så..

Skrevet

slappe av??? er du på styr???

nei,nå skal det jo fikses til 17mai da.....gæææh ;o)

er totalt utslitt.fikk jo uventa hjelp til middagen,og rydding.men alikavell så sleit jeg der da,hehe.å mitt etterlengta besøk som kom,og som jeg håpa skulle hjelpe meg....vell,får ikke gjort mye med hendene i lomma....men,hele 4 år til neste runde,og den blir dobbel..

nååå skal jeg sove.gleder meg ;o)

natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...