Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Kjenner jo babyen sparker men jeg merker ikke til noe strekking av bånd etc som mange snakker om. Merker egentlig ingenting annet enn at baby sparker og magen vokser. Ikke kynnere engang. Noen andre, er jeg bare heldig eller, er dette normalt??
@nne p@ l@nne Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 He, he du er nok heldig tenker jeg:-) Var sån med andremann i magen :-) Så bare kos deg med det du!!
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Bare heldig ;-)) Det er absolutt ikke alle som får kynnere. Noen får det veldig tidlig, noen litt senere, noen ikke i det hele tatt. Helt på slutten av svangerskapet hjelper kynnere med å få livmorhalsen til å modnes og åpnes, så da kan eg være 'greit' med litt kynnere som gjør litt forarbeid, men de kynnere midt i svangerskapet har nok ingen effekt på fødselen sånn sett. Hvis du er førstegangsfødende er det hvertfall ikke uvanlig at du ikke har kynnere. Flergangsfødende får nok kynnere litt tidligere, men dette er heller ingen regel. Som førstegangs-gravid kan man godt ha tidlige kynnere og da, men tror hvertfall det kan bli tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Sånn er det i mitt tilfelle hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå