Regnbuemor til 2 Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Nå skyllet jeg akkurat bort kolokremen på øynene mine. Dermed er ALT klart. Baggen er klar, alt utstyr er i hus (men ikke montert av hensyn til storesøster), NAV sine papirer er godkjent og ok, jeg er striglet så langt det lar seg gjøre. I natt går jeg inn i uke 37, så da er jeg liksom litt fødeklar også. Og så er jeg psykisk MEGA klar. Har tydeligvis "fødeansikt" også sies det. Så nå er det bare å "bring it on"......... Litt tidlig å syte, jeg vet det, og jeg vil på forhånd unnskylde til dere som faktisk er ved termin eller over. Måtte dere føde straks....
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hehehe! Heisann! Du er klar ja? Så flott da! Jeg har alt utstyr i hus, men alt er ikke klart.. Så mini kan holde seg inne iallefall i 14 dager til Men jeg er PSYKISK klar for å føde, det fysiske er det vel så som så med. Hehehe Lykke til a Jeg er 36+4 i dag, så på tirsdag skal jeg til legen for å sjekk om hodet er festa
Regnbuemor til 2 Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Hi, hi.... Alt til sin tid. Jeg digger IKKE denne usikkerheten. Jeg vil ha ting ned i almanakken. Onsdag klokka ti, da er det tid for å føde liksom, men nei da. Her KAN ting skje hver dag som helst i fem uker (uke 37-42), hmmmm... Her er ikke hodet festet da. Var hos JM på torsdag, og hun er faktisk usikker på om det i det hele tatt er hodet som er i bekkenet. Skal på UL i morgen. Samtidig var det hun som satt griller i hodet mitt, og bablet om fødsel som kunne skje når som helst, så festet eller ikke, han må bare komme nå om han vil...
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Hehehe.. Samme her.. Men om 14 dager hadde "passet" bra Hehehe. Får bilstolen og babycallen denna uka i posten, så IKKE før det har kommet iallefall! Hodet var ikke festet sist jeg var hos jordmor. Men er litt skeptisk til henne når. For hun har kjent feil på to stk nå :s... Skal love deg jeg blir forbanna om fødselen starter og det viser ser at mini ligger med rompa ned!
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 Hodet er nå godt festet og jenta ligger laaangt ned og presser som en gal. Bekkenet har tatt fyr! Alt klart- men...jeg er syk igjen. Masse feber, og veldig vondt i halsen. Vet ikke helt hva jeg håper på nå. Men har såpass vondt at jeg foretrekker at noe skjer. Men hvis noen kunne sende immunforsvaret mitt en boost så hadde jeg blitt glad:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå