Gå til innhold

Flere som har fått dilla på facebook eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig konsept!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vært det ganske lenge.. hihi

Skrevet

Jepp! Fantastiske greier dette internettet! Tror det er kommet for å bli....

Skrevet

hva er facebook?

Skrevet

Har blitt helt hekta! Det er så artig. Har funnet igjen folk jeg ikke har sett på tyve år. Kom bla i går i kontakt med ei som bodde på nabohybelen på et internat i canada for 14 år siden.

Skrevet

gå på www.facebook.com og sjekk det ut.

Skrevet

åssen finner man den bim-gruppa på facebook egentlig```?? heheeeeh

Skrevet

Huff, det er heilt skummelt kor fort det er å bli hekta.. Og skikkelig sladrete, ein får jo all info om alle gamle vener *hehe*

For å kome inn på bim-gruppa er det berre å skrive det inn i søkefeltet og søke :)

Skrevet

hmm, artig å artig..

Fant ut at jeg har hatt ei storesøster i alle år uten å vite det, halvsøster da vel og merke.. Hun har visst om meg, og tok kontakt med meg på facebook. Sære greier...

Skrevet

Jepp jepp, hatt dilla en god stund ja :)

Skrevet

mannen min er hekta. jeg og. hehe

Skrevet

Ikke hekta enda, men merker at jeg er blitt veeeldig ivrig på å skjekke mail om dagen...er vel på god vei til å bli hekta jeg og da...:)

Utrolig kult å møte på barndomsvenner og sånn:)

Skrevet

Må nok si jeg har blitt hekta, ja. Utrolig gøy når man har studert forskjellige steder og komme i kontakt med folk igjen. :0)

Skrevet

Hekta er vel bare fornavnet.. VEldig bra når man er sykmeldt og ikke skal bevege seg så mye....

Skrevet

svææært hekta, hehe :)

Skrevet

Veldig hekta. Akkurat når jeg trodde jeg ikke hadde noen venner så fikk jeg plutselig mange mange på facebook:) Så koselig å hooke opp med folk en har mistet kontakten med av diverse årsaker opp igjennom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...