Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Har så vondt i ribbeina, falt i natt :-( Hvordan vite om de er knekt?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Du kjenner det nok i morgen, for dagen etter dagen er visstnok ulevelig med ribbensbrudd. Vondt som pokker, og gruelig vondt å hoste...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Ja, i verste fall kan du punktere lungene... Gå til lege! Vært på fylla eller blir du mishandlet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå