Gå til innhold

Ammer dere fortsatt?


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å amme til Amalie Louise blir ett år, men hun vil ikke ha lenger. Prøver å lure i henne litt, men nytter ikke! En stund drakk hun kun om morgenen, men nå vil hun ikke ha noen ting. Hvis hun inni mellom våkner om natta drikker hun noen få dråper. Men det er veldig sjelden hun er våken om natta.

 

Noen som har vært/ er borti det samme? Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leander vil ha pupp både dag og natt, gjerne hele tiden. Kanskje han er en av de som må ha med pupp på skolen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det opp og ned med amming, nå vil han ha tre-fire ganger om dagen, men var en periode han bare ville ha en eller to ganger i døgnet....

Har hørt som flere som ammer der ungen bare plutselig ikke vil ha mer, så er nok ganske normalt...Vet ikke om det finnes noen triks for å lure i dem mm litt lenger jeg....

 

Var vel ikke akuratt noe hjelp i dette da men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar er for.tsatt hekta på pupp... Fast 4 ganger om dagen, men ofte blir det både 5 og 6 ganger. Han er ikke fult så konsentrert på dagtid hvis det foregår noe rundt oss... Får ikke noe på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er ikke noe glad i puppen. Han har selv sluttet 2 ganger, men jeg er fast bestemt på å amme gjennom våren pga pollen. Han får ikke mat om natten, og jeg steller han før han får noe som helst så antakelig er han ganske så sulten og tørst når han får pupp om morgenen. Men han drikker kanskje i 3-4 minutter og jeg må ha det helt stille rundt oss slik at han ikke finner noe annet som er mer interessant. Neste gang jeg "tvinger" i han litt melk er kl 17 og da har han ikke spist siden 13.30. Drikker VELDIG lite da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ammet til 6 mnd, da ville han ikke ha mer. Ikke er han så glad i flaskemelk heller (har fått litt tillegg siden han var 1 mnd). Så å venne han av med flaska blir nok ikke vanskelig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ammer kun en gang på morningen nå, siden vi hadde full puppenekt fra 6 mnd. Skal holde på den så lenge jeg klarer siden han har atopisk eksem. En kan jo ikke tvinge den som ikke vil da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, kan ikke det... Men hadde håpet hun ville ha litt lenger da men... får få i henne de få dråpene hun vil ha innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...