Mamma&LilleKrølle Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Ja skikkelig lei av å være stor!! Jeg har vært ganske fornøyd med å være gravid, helt fram til forrige uke. Da kom det plutselig over meg, og jeg ble skikkelig lei. Var på gråten og helt uttafor, følte meg bare skikkelig klar for å bli mamma. Får bare mer og mer vann i kroppen. Føler meg bare stor og tung. Men snaaaaaart nå, er jeg forhåpentligvis ferdig. Det skal bli litt godt. Er så mye jeg vil gjøre nå når det er fint vær ute. Mye som skulle vært gjort utom huset, og inne også. Men neida, får det ikke til. Sliten bare av å gå opp og ned trappa til 2.etg. Jaja..der fikk jeg syta litt.
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Signerer denne jeg og! Vært i konfirmasjoner i dag, og føler meg enorm, og bare i veien! Har koset meg med graviditeten helt fram til de siste dagene, nå er jeg plutselig blitt veldig klar for å få h*n ut! er 9 dager igjen, og jeg tørr ikke tenke på hvordan det blir hvis det blir overtid!
Mirakelungen Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Lei av å være elefant? he he, det er først nå jeg har begynt å koooose meg skikkelig med magen, Elsker simpelten å ha ungen i magen, vann i kroppen har jeg også begynt å få nok av men det er såååå deilig å kjenne at det lver et unikt, lite menneskebarn inne i meg, nå har jeg ikke termin før 13juni da:) Men jeg skjønner deg godt Arina, Det er ikke godt å føle seg tung og hjelpesløs. Nå er jeg så heldig at jeg lever som prinsessen på erten om dagen, min mann tar seg av alle tre barna/husarbeid og div ting:)
april-nurk på vei=) Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Helt enig her og... kroppen nekter liksom å samarbeide og protesterer med kynnere når jeg beveger meg for mye. Masse som sku ha vært gjort utenfor og i huset. Her om dagen da jeg kosta av utetrappa, klarte jeg å miste balansen helt og trilla over ende ned på bakken! gikk heldigvis bra da jeg var på nest nederste trappetrinn men følte meg virkelig som ei bolle=) Men er i uke 37 så da går det fort fremover. Lykke til fremover alle dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå