Gå til innhold

far til barnet reise bort i uke 36???

Anbefalte innlegg

Skrevet

han blir i såfall borte bare to dager.... til utlandet, men gutten vår er født i uke 36, så jeg er litt usikker på om han burde dra... hva ville dere gjordt jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde latt han reise. Hvis det er to dager det er snakk om, så skal det jo mye til at det skjer AKKURAT da...

Skrevet

Det kommer i grunnen litt an på...hvis det er med jobb eller lignende hadde jeg nok latt ham dra. Hvis det er på "ferie" hadde han pent fått bli hjemme.

Skrevet

Hva jeg hadde gjort?? Jo jeg hadde nektet han å dra, Gubben hadde lovet sin bror å kjøre noe for han, han ville bli borte toppen et døgn men om noe skulle skje ville han ALDRI i verden rekke å komme den lange veien (50mil) Jeg var grusom og nektet han å dra, svigers måtte ta den turen, Du gjør selvfølgelig slik du føler men, jeg hadde ikke godtatt det..

Skrevet

jeg hadde latt han reise... Gubben min reiste bort på termin dagen min han... i 2 dager... skal litt til at d skjer akkurat da mannen er borte liksom-...

Skrevet

Jeg hadde også latt han reise. Min mann var borte to dager i uke 38, men jeg nektet jobbtur denne helgen (39+3).

Skrevet

Min mann var nettopp borte med jobb i 3 dager, i uke 37. Men så har jeg ikke født før termin tidligere heller, da. Dere må vurdere risikoen for for tidlig fødsel... om du ikke føler deg trygg og han kan "slippe unna" å reise, ville jeg kanskje gjort det.

Skrevet

jeg har termin 30 juni og 10. juni reiser gubben til oslo på konsert...

vedder på det skjer noe akkurat da..haha

men kan ikke være såå vanskelig å finne et fly til bergen om noe sku skje..

Og etter dette har han å være hjemme.... :)

Skrevet

det er i jobbsammenheng.... til utlandet, så skulle det skje noe ville han aldri i livet rekke det. vi får se hva vi ender på.

Skrevet

Jeg har begge gangene født før termin og her ble det lagt ned reiseforbud (utover dagstur) fra uke 36.Så viktig er som oftest ikke at akkurat din/min mann drar ...... (eller er han uunnværlig......).

Skrevet

La ham dra syns nå jeg...min samboer er utenlands nå og jeg er 35 uker på vei;) MEN dette må du føle på selv, er du veldig nervøs for at noe kan skje mens han er borte så spør om han kan bli hjemme...spørs jo også litt hvor han er da..går jo fly kontinuerlig fra de store stedene, så kan jo alltids slenge seg på et fly;)

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Dersom han ikke må dra bort, får han heller holde seg hjemme her. Har født før termin to ganger før, og nei, det er slettes ikke sikkert at han rekker fødselen dersom han ikke holder følge med meg ;)

Kommer vel litt an på hvor viktig den turen er, og om du føler deg trygg på å være alene - selv om det "bare" er to dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...