Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Husker og ha hørt noe om at det ikke var så bra????
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Gamle dyner og puter er veldig fulle av midd. Jeg vet ikke 100% sikkert om det er greit eller ikke, men jeg tror det er greit så lenge du blir kvitt midden: Klem dynen puten så hardt du kan sammen og putt den i en pose, slik at den blir tom for luft. Ta den med ut, og slipp den ut. Midd hater (og dør av) frisk luft;)
Lillebror og stoerebror Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 det har jeg å hørt, men vi fikk dyner og ullpose av min mor som hun brukte til oss tre søskene og vi har ikke hatt noe problemer med det.
lisje marthemora Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 har aldri hørt noe om det. Jeg bruker det samme til barn nr. 4. men vasker selfølgelig dyner og sengetøyet.
OsloMor Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Du kan jo rense evt vaske det da. Jeg arvet masse av søsteren min, og det bare vasket jeg på 60 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå