Gå til innhold

og trille barn i søvn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør dette. jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det. han klager jo før han sovner uansett. men ikke så mye om jeg triller.

tror kansje det føles bedre bare fordi jeg føler at jeg gjør noe for hjelpe han.

det jeg egentlig lurer på. forstår babyer at mamma eller pappa triller vogna? eller er de like ensome?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør vel også det innimellom. Tenker kanskje også at det er litt dumt, men hun kan også sovne om jeg bare legger henne ut i vogna uten å trille (om hun er veldig trøtt). Setter da på henne alle klær, men venter med lua til hun ligger i vogna. Hun blir jo helt salig når jeg setter på henne den. Hun grynter noen ganger, men jeg drøyer en god stund før jeg går ut igjen, og noen ganger sovner hun andre ganger må jeg rugge litt.

Men nå i det siste har hun blitt litt vanskeligere, så vi har trillet en god del, men kunne fortsatt sovne av seg selv i går :-) Legger jo teppe over vogna slik at det blir mørkt, og drar det heller litt av da hun har sovnet, siden det blir veldig varmt inni vogna når det ligger helt over. Tror hun får pusteproblemer jeg vet du...hehe...neida, men greit med frisk luft inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...