Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 jobber 50%natt, er hjemme med jenta mi og skal flytte snart og alt er bare stress,stress,stress!! Er fortsatt kvalm og veldig trøtt og jeg må hele tiden holde tilbake for ikke å begynne å grine. Er ikke mange vakter igjen jeg har å jobbe, og jeg gruer meg så til å slutte i jobben. Har vært der i ti år, det føles som et helt liv...Det er så trist, jeg elsker jobben min og vil ikke flytte. Men må pga økonomi og andre omstendigheter.. Er livredd for å ikke kunne begynne i den nye jobben, så jeg presser meg til å late som om alt er ok, men det er det ikke. Er svimmel og kvalm stadig vekk:-( Huff,vet ikke hva jeg vil med dette... Er 17 uker gravid,jeg er kjempehormonell, så den stakkars mannen min lider. Han er sur tilbake og blir lei og irritert over at jeg er i dårlig form (sånn føles det hvertfall). jeg griner meg i søvn hver kveld, men det vet han ikke..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Tror de fleste kjenner igjen den følelsen. Også hjelper det faktisk ikke å presse seg selv til å jobbe dersom man er sliten, svimmel og kvalm. Skjønner at du ikke vil sykemeldes siden du sier du ikke har mange vakter igjen, men kanskje det er det du trenger for å komme deg litt ovenpå? Jeg tok meg 1 uke ferie som jeg hadde tilgode, og etter det har jeg følt meg mye bedre. Sendte den kommende storebroren i barnehagen, sov, slappet av og gjorde bare det jeg følte for hele uken! Det er alltid skummelt å begynne i ny jobb, og den første tiden så trives man som regel ikke, siden man skal venne seg til nye rutiner og nye mennesker! Snakk med mannen din om hvordan du har det, han klarer ihvertfall ikke å forstå hvis du ikke sier noe (selvom de bør være litt mer forståelsesfulle når vi er gravide:)). Lykke til med flytting, ny jobb også håper jeg formen blir bedre. Alt pleier som regel å gå bra til slutt )
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Huff da;( Jeg ville snakket med noen om det iallefall. Blir somregel bedre. Ikke godt å gå å være stressa å deprimert når man er gravid. Ikke til vanlig heller d da. Å d er ikke sunt for bebbisn heller. D finnes fagfolk å snakke med også
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Har det akkurat som deg. Er helt i fistel om dagen og er sykemeldt i 2 uker foreløpig. Det er det beste jeg kunne ha gjort i den situasjonen jeg er i. Har vært nedfor veldig lenge, både pga jobb og forhold hjemme. Dette er faktisk de to viktigste tingene i livet. Hvis ikke det funker på jobb og med kjæreste er verden ikke god å leve i. Syns du skal ta deg en tur til legen din og høre hva han sier. Jeg er sikker på at det ornder seg for deg tilslutt. Legen min var veldig forståelsesfull og han har taushetsplikt! Du burde ihvertfall snakke med noen! Klem fra meg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 tusen takk for svar!! Har vært til legen og jeg ble sykemelt i to uker. Knakk helt sammen og bare gråt, det var skikkelig flaut.. Men legen min (som forøvrig er gravid selv) hadde stor forståelse for situasjonen, og ville jeg skulle bli 100%sykemeldt. Så nå er jeg ferdig å jobbe for noen uker.. Skikkelig nedelag, men hadde virkelig ikke noe valg. Humøret er mye bedre, og i dag har jeg sovet lenge. Fikk dessuten høre babyens hjerte for første gang, så da kom det enda flere tårer... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå