goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hei. Jeg har termin 7aug, og skal tilbringe min siste etappe her...detta har jeg gleda mg lenge til
Nanna1976 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Her inne er det innmari hyggelig å være:) Skal love deg denne siste tiden kommer til å gå fort, det synes ihvertfall jeg (er i uke 33).
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Heisann, og velkommen hit! Ikke lenge igjen nå, så det er bare å bite tennene sammen og stå løpet ut! Lykke til!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Hei, og velkommen inn hit til oss
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 tusen takk jenter. Er det mange fødeklare her inne nå da? Syntes det er såååå spennende å følge med på
Mirakelungen Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Heia:) Hjertelig velkommen til oss, håper at tiden her inne går like fort som tiden din hittil som gravid...
boble <3 Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Hei hei! Velkommen inn hit, deilig å være ferdig med det laaaaaaange 2. tri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå