Gå til innhold

Nytt medlem på 3trimester.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg har termin 7aug, og skal tilbringe min siste etappe her...detta har jeg gleda mg lenge til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne er det innmari hyggelig å være:) Skal love deg denne siste tiden kommer til å gå fort, det synes ihvertfall jeg (er i uke 33).

Skrevet

Heisann, og velkommen hit!

Ikke lenge igjen nå, så det er bare å bite tennene sammen og stå løpet ut! Lykke til!

 

Skrevet

Hei, og velkommen inn hit til oss ;)

Skrevet

tusen takk jenter.

Er det mange fødeklare her inne nå da?

Syntes det er såååå spennende å følge med på :)

 

Skrevet

Heia:) Hjertelig velkommen til oss, håper at tiden her inne går like fort som tiden din hittil som gravid...

Skrevet

Hei hei!

 

Velkommen inn hit, deilig å være ferdig med det laaaaaaange 2. tri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...