Gå til innhold

Mere babyTV i kveld! NRK2 KL 22.40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er babyer som blir født før uke 26

Skrevet

Takk for tipset... satt akkurat å tenkte på om jeg skulle skru på TV'n .. så det passer jo helt fint... hehe

Skrevet

Varer dette lenge? Hadde tenkt å legge meg snart, men har litt lyst å se det programmet også... De skal nå sende alt som er interessant enten på feil kanal eller alt for sent da ;)

Skrevet

hm, er jo sport på nrk2 da :(

Hvor er babyprogrammet??? Sitter klar jeg ! ;)

Skrevet

Står på ttv at det begynner nå 22.45=)

Skrevet

Såååå små, men utrolig søte babyene var!

Men uff... så vanskelig å måtte takle ekstrem prematur fødsel :-(

Håper jeg ikke trenger å oppleve det. Vår lille Bente er fint nødt til å bli i mamma's mage i maaaange uker til!!!

Skrevet

Huff alle di gangene jeg har klagd over at jeg er lei av aa vente, og at jeg skulle oenske jeg kunne faatt den lille naa... Nei bli inni magen du lille venn... leeeenge!!! helt til august.. hehe:)

Skrevet

helt enig... til slutt kommer alle ut, så vi får bare ha tålmodighet ;-)

Husker at jeg bestemmer meg hver svangerskap for å ikke bli utålmodig, siden jeg allerede savner magen hver gang så fort babyen har kommet.

Venter nr4 nå, så burde nå endelig klare å være tålmodig, men regner med at jeg i uke 36 begynner å bli skikkelig lei .. hehe

Men er kun 21 + ca 5 på vei, så her får det hvertfall IKKE bli fødsel før i slutten av sommerferien. Har termin 22.september.

Fikk eldstedatteren i uke 36 og hu er heldigvis helt frisk, er til og med størst i klassen, er stor for alderen, og vi kan få skryte av at hu er flinkest i klassen og, skikkelig lesehest den jenta våres. Hu er 9,5.

Men uke 36 er da nesten ikke å kalle prematur heller da, hun var stor og fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...