☆Lille my* Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Tror det er babyer som blir født før uke 26
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Takk for tipset... satt akkurat å tenkte på om jeg skulle skru på TV'n .. så det passer jo helt fint... hehe
velsignet med to Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Varer dette lenge? Hadde tenkt å legge meg snart, men har litt lyst å se det programmet også... De skal nå sende alt som er interessant enten på feil kanal eller alt for sent da
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 hm, er jo sport på nrk2 da Hvor er babyprogrammet??? Sitter klar jeg !
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Står på ttv at det begynner nå 22.45=)
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Såååå små, men utrolig søte babyene var! Men uff... så vanskelig å måtte takle ekstrem prematur fødsel :-( Håper jeg ikke trenger å oppleve det. Vår lille Bente er fint nødt til å bli i mamma's mage i maaaange uker til!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Huff alle di gangene jeg har klagd over at jeg er lei av aa vente, og at jeg skulle oenske jeg kunne faatt den lille naa... Nei bli inni magen du lille venn... leeeenge!!! helt til august.. hehe:)
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 helt enig... til slutt kommer alle ut, så vi får bare ha tålmodighet ;-) Husker at jeg bestemmer meg hver svangerskap for å ikke bli utålmodig, siden jeg allerede savner magen hver gang så fort babyen har kommet. Venter nr4 nå, så burde nå endelig klare å være tålmodig, men regner med at jeg i uke 36 begynner å bli skikkelig lei .. hehe Men er kun 21 + ca 5 på vei, så her får det hvertfall IKKE bli fødsel før i slutten av sommerferien. Har termin 22.september. Fikk eldstedatteren i uke 36 og hu er heldigvis helt frisk, er til og med størst i klassen, er stor for alderen, og vi kan få skryte av at hu er flinkest i klassen og, skikkelig lesehest den jenta våres. Hu er 9,5. Men uke 36 er da nesten ikke å kalle prematur heller da, hun var stor og fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå