Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 4 mnd (2 mnd korrigert) sutrer så fælt for tiden. Han bare klager og er lite fornøyd. I tillegg sover han minimalt på dagtid. Jeg syns det er utrolig slitsomt å gå dag ut og dag inn med denne sutringen og klarer ikke kose meg og glede meg over han. Vet det er stygt, men jeg er så sliten nå... Vi går til fysio/manuellterapeut pga stivhet i nakke, mulig det er derfor han er så lite fornøyd. Noen som har erfaringer med homeopat, naturmedisin o.l?? Eller har andre tips og råd? Jeg føler jeg står fast og har prøvd alt... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at han nesten ikke sover, grunnen til sutringen kan jo ligge der? Kanskje han er sliten og trøtt?

Gutten min har sovet dårlig de siste 2 døgnene og fy f.... for e sutring det har vært i dag. Men han tok seg en lang formiddagslur og var en ny gutt etterpå.

Er det noe som gjør at han sovner lett? Kanskje dere må trille mye tur?

Andre grunner:

sulten

brygger på en forkjølelse

småvondt i magen

stiv og vond nakke som du skriver (jeg har ingen erfaring med alternativ medisin- som du spurte om, men jeg har tro på det)

Masse lykke til!!!!!!

Skrevet

Jeg har dessverre ingen råd eller erfaring til deg :(

Vet at det har vært noen innlegg her om premature og dårlig søvn. Prøv å søk om du finner noe i eldre innlegg kanskje?

Som du sier kan jo denne sutringa stamme fra stivheten i nakken. Kunne f.eks kiropraktor vært noe? Ellers så kan faktisk alle forsøk være verdt for å finne fram til hva som fungerer for din gutt. Prøv homeopat hvis du har tro på det. Eller andre typer.

Samtidig har jeg personlig stor tro på å skape gode sovevaner for babyer og små barn. Ser jo hvor sutrete min blir når hun er trøtt. Jeg har vært heldig, og har ingen gode råd for å skape god soverutiner for gutten din. For en baby på 2 mnd trenger å sove en del i løpet av dagen. Finnes noe litteratur om temaet (http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=117039).

Lykke til med gutten, og håper du kan få litt avlastning selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...