Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er stadig vekk kvalm kastet opp senest i dag og er litt plaget av hodepine.. er i uke 34.. er det normalt? vondt i magen noen ganger også..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Er i uke 28 og er akkurat ferdig med kvalmen. Drikker du nok vann?! Ta en telefon til lege/jormor. Sikkert ikke noe alvorlig men greit å sjekke opp i....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 det er kanskje det at jeg drikker for lite skal prøve å drikke mer men skal til jordmor på tirsdag så da får jeg høre da. men det er veldig ubehagelig å gå rundt å være konstant kvalm
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Det er grusomt å gå rundt å være kvalm......har hatt problem med å handle enkelte matvarer.....har brekt meg bare ved å gå forbi reolen vara har vært i....nå er det endelig over, håper jeg.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Hodepine er litt skummelt i slutten synes jeg...vil ik skremme noen altså, men det er jo et symptom på sv,skaps forgiftning. Ville fått en legetime, bare sånt itillfelle Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå