Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har - bleier - et håndkle - våtservietter - ekstra klær.. ( body, bukse og sokker.. som ikke er så fint..for det ligger dere nede hele tiden.. men godt å ha noe rent og tørt ved uhell) - noen kluter - insektsnett - et par leker - ammeinnlegg, truseinnlegg.. - rompesalve - ekstra smokk - sol briller til den lille - siklesmekker;)
Storebror & Lillesøster Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Gått og se det er flere som stapper veska full he,he...ser mange som bare har bleier og våtservietter,så kommer jeg med den overfylte veska... skal vi se,der ligger det: -helsekort -håndkle -bleier -våtservietter -leke -skift (samme som deg) -klut -smokk -lita toalett veske med:neglesaks,nesesuger,saltvannsdråper -ammeinnlegg -stellekrem -flaske -NAN pulver -Ferdigblandet pakke med NAN -mesoft Det var vist det..
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 bleier våtservietter liggematte håndkle gulpekluter smekker body noen leker nemo-klinex ( de er vist morsomere enn leker- hehe) smokker håndklem rompekrem badeolje( vet ikke helt hvorfor, men har en sånn liten prøve så den ligger nå der da ) lepomader kamera og mat(grøt, mme, middagsglass, termos med varmt vann, skjeer, frutti alt ettersom hva vi trenger den dagen:) hmm, det var vel det
silhah og emilie Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 -våtservietter -bleier -skift(gjerne 2 har en gulpeunge) -handduk -gulpekluter -zink salve -solbriller til henne -noen leker -ekstra smokker -tåteflasker med kokt vann -nan-pulver -fruktpure -skje -saltvannsdråper -snørr suger -mesoft åsså har jeg mitt nedi der, som lommebok, mobil, nøkler og vannflaske...grå sjeldent igjen det lokket:p
vårspiren Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 helsekort bleier våtservietter håndkle gaskluter en rull med små plastposer (til bleier og annet søl) zink-salve en liten mappe med; termometer, paracet-stikkpiller, nesesuger, saltvannspipetter, rhinox nesespray, neglsaks, brystvortekrem. body strømpebukse tinyzone tøfler et par små leker en smokk eller to middagsglass, fruktpure, smekke, skjeer. ammeinnlegg bind lite ullteppe lommebok mobil nøkler anti-bac våtservietter penn papirlommetørkle hårspenne Det var vel det tror jeg... Godt at vi har ei romslig stelleveske, slik at jeg får med alt dillet :-P
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 jeg har: -bleier -våtservietter -1 klut -1 4 gulpe kluter -1 litt større klut (sånn myk) -2 bodyer - 1 kles skift -xtra smokk - en pose mme -tempen -paracet stikkpiller -nesedråper (saltvann) -sånn liten pumpe til og suge ut snør (snuppa er så tett hele tiden) -bind og tamponger tilfelle jeg glemmer og putte i veska -zink salve -bite ring selvom snuppa ikke bruker den enda så syns hu den er kul og se på..(masse farger) hadde solbriller oppi der men di ble aldri brukt så jeg tok dem ut. og i kurven under vogna har jeg innsektsnett,sånn vind greie og vogn trekk..også regntrekk da;) herregud får en liste... (flaskene til mme ogf termosen med varmt vann putter jeg oppi rett før jeg skal ut.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Bruker ikke stelleveska...bare pakker bleie og våtservietter i en plastpose hvis vi skal ut. Og så MME og flaske med vann i annen pose hvis vi skal være ute lenge. Lekene er i vogna, og der er det også tepper og en tøybleie (den fungerer altså som underlag ved et eventuelt bleieskift, så den skifter vi ut etterhvert).
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Bleier og engangskluter,smokk og brystskjold,kjøkkenhåndkle,fotoapparat og lepomade,noen leker å drikke til meg selv.
mai mammaen til to Skrevet 14. mai 2007 #11 Skrevet 14. mai 2007 jeg stapper den alltid alt for full..hehe..har med meg ; *bleier *våtservietter *sånne libero papirkluter *håndkle *gulpekluter *ekstra klær *smikke * ofte noe mat... *kjeks *tutekopp *lommebok *nøkler *mobil *leker hmm..kommer ikkepå mer..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 - Stelleunderlag - Håndkle - Pledd - Bleier - Vaskeservietter - Leker - Gulpeklut - 1skift - Helsekortet - Som regel lommeboka mi - Solbrillene hans
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 -stelleunderlag -ferdig nan -flasker -smekker -gulpekluter -ett klesskift -bleier -det vekt-kortet for mini -våtservietter -lommeboka mi -Røyk hvis jeg skal være lenge borte. (Ja, jeg røyker. Ikke redd for i si det heller) -nøkler -Solbriller til både meg og mini -Zink-salve -fuuuullt av smokker Det tror jeg var alt...)
j@mmen Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 - bleier - våtservietter - Salve - gulpeklut - stellematte - håndkle - ekstra skift - Nan ferdigblandet - flaske - plastposer til bæsjebleier - hånd desinfeksjon
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 -solkrem -bleier -våtservietter -flaske -mme -hånkle+klut -ekstra bodt + strømpebukse -mobil -lommebok -smekk -grøt evt middagsglass hvis vi skal på besøk!! -helsekort
Jente89 ♥ Skrevet 14. mai 2007 #16 Skrevet 14. mai 2007 - Bleier - Våtservietter - Ekstra skifte (i tilfelle rottefelle) - Klut/er - 2-3 smukker - Noen leker - Teppe tja jeg kan ikke komme på hva mer.. har jo selvfølgeli stappa dem med noen av mine nødvendigheter da
ScaryMama Skrevet 14. mai 2007 #17 Skrevet 14. mai 2007 Bleier Håndkle Body Sparkebukse Våtservietter Skje Smokk Frukt Smekke Solbriller Helsekort Antibakteriell håndgele Neglaks Dentinox Lommebok Mobil 3 juicy tubes 2 lip fusions Origins lipgloss Lypsyl Garnier solfaktor leppepomade Nøkler Nesespray Fuktighetskrem Batterier Tannpirkere Hårstrikk Penner Ipod Paracet (voksen og barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå