Gå til innhold

Hva har dere i stelleveska?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har

- bleier

- et håndkle

- våtservietter

- ekstra klær.. ( body, bukse og sokker.. som ikke er så fint..for det ligger dere nede hele tiden.. men godt å ha noe rent og tørt ved uhell)

- noen kluter

- insektsnett

- et par leker

- ammeinnlegg, truseinnlegg..

- rompesalve

- ekstra smokk

- sol briller til den lille

- siklesmekker;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått og se det er flere som stapper veska full he,he...ser mange som bare har bleier og våtservietter,så kommer jeg med den overfylte veska...

 

skal vi se,der ligger det:

-helsekort

-håndkle

-bleier

-våtservietter

-leke

-skift (samme som deg)

-klut

-smokk

-lita toalett veske med:neglesaks,nesesuger,saltvannsdråper

-ammeinnlegg

-stellekrem

-flaske

-NAN pulver

-Ferdigblandet pakke med NAN

-mesoft

 

Det var vist det..

 

Skrevet

bleier

våtservietter

liggematte

håndkle

gulpekluter

smekker

body

noen leker

nemo-klinex ( de er vist morsomere enn leker- hehe)

smokker

håndklem

rompekrem

badeolje( vet ikke helt hvorfor, men har en sånn liten prøve så den ligger nå der da :) )

 

lepomader

kamera

 

og mat(grøt, mme, middagsglass, termos med varmt vann, skjeer, frutti alt ettersom hva vi trenger den dagen:)

 

hmm, det var vel det

Skrevet

-våtservietter

-bleier

-skift(gjerne 2 har en gulpeunge)

-handduk

-gulpekluter

-zink salve

-solbriller til henne

-noen leker

-ekstra smokker

-tåteflasker med kokt vann

-nan-pulver

-fruktpure

-skje

-saltvannsdråper

-snørr suger

-mesoft

 

 

åsså har jeg mitt nedi der, som lommebok, mobil, nøkler og vannflaske...grå sjeldent igjen det lokket:p

Skrevet

Glemte kosefilla/gulpeklut.

Skrevet

helsekort

bleier

våtservietter

håndkle

gaskluter

en rull med små plastposer (til bleier og annet søl)

zink-salve

en liten mappe med; termometer, paracet-stikkpiller, nesesuger, saltvannspipetter, rhinox nesespray, neglsaks, brystvortekrem.

body

strømpebukse

tinyzone tøfler

et par små leker

en smokk eller to

middagsglass, fruktpure, smekke, skjeer.

ammeinnlegg

bind

lite ullteppe

lommebok

mobil

nøkler

anti-bac våtservietter

penn

papirlommetørkle

hårspenne

 

Det var vel det tror jeg... Godt at vi har ei romslig stelleveske, slik at jeg får med alt dillet :-P

Skrevet

jeg har:

 

-bleier

-våtservietter

-1 klut

-1 4 gulpe kluter

-1 litt større klut (sånn myk)

-2 bodyer

- 1 kles skift

-xtra smokk

- en pose mme

-tempen

-paracet stikkpiller

-nesedråper (saltvann)

-sånn liten pumpe til og suge ut snør (snuppa er så tett hele tiden)

-bind og tamponger tilfelle jeg glemmer og putte i veska

-zink salve

-bite ring selvom snuppa ikke bruker den enda så syns hu den er kul og se på..(masse farger)

 

hadde solbriller oppi der men di ble aldri brukt så jeg tok dem ut.

og i kurven under vogna har jeg innsektsnett,sånn vind greie og vogn trekk..også regntrekk da;)

 

herregud får en liste... (flaskene til mme ogf termosen med varmt vann putter jeg oppi rett før jeg skal ut.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bruker ikke stelleveska...bare pakker bleie og våtservietter i en plastpose hvis vi skal ut. Og så MME og flaske med vann i annen pose hvis vi skal være ute lenge. Lekene er i vogna, og der er det også tepper og en tøybleie (den fungerer altså som underlag ved et eventuelt bleieskift, så den skifter vi ut etterhvert).

Skrevet

Bleier og engangskluter,smokk og brystskjold,kjøkkenhåndkle,fotoapparat og lepomade,noen leker å drikke til meg selv.

Skrevet

jeg stapper den alltid alt for full..hehe..har med meg ;

 

*bleier

*våtservietter

*sånne libero papirkluter

*håndkle

*gulpekluter

*ekstra klær

*smikke

* ofte noe mat...

*kjeks

*tutekopp

*lommebok

*nøkler

*mobil

*leker

 

hmm..kommer ikkepå mer..

Skrevet

- Stelleunderlag

- Håndkle

- Pledd

- Bleier

- Vaskeservietter

- Leker

- Gulpeklut

- 1skift

- Helsekortet

- Som regel lommeboka mi

- Solbrillene hans

Skrevet

-stelleunderlag

-ferdig nan

-flasker

-smekker

-gulpekluter

-ett klesskift

-bleier

-det vekt-kortet for mini

-våtservietter

-lommeboka mi

-Røyk hvis jeg skal være lenge borte. (Ja, jeg røyker. Ikke redd for i si det heller)

-nøkler

-Solbriller til både meg og mini

-Zink-salve

-fuuuullt av smokker

 

Det tror jeg var alt...:o)

Skrevet

- bleier

- våtservietter

- Salve

- gulpeklut

- stellematte

- håndkle

- ekstra skift

- Nan ferdigblandet

- flaske

- plastposer til bæsjebleier

- hånd desinfeksjon

Skrevet

-solkrem

-bleier

-våtservietter

-flaske

-mme

-hånkle+klut

-ekstra bodt + strømpebukse

-mobil

-lommebok

-smekk

-grøt evt middagsglass hvis vi skal på besøk!!

-helsekort

 

Skrevet

- Bleier

- Våtservietter

- Ekstra skifte (i tilfelle rottefelle)

- Klut/er

- 2-3 smukker

- Noen leker

- Teppe

 

tja jeg kan ikke komme på hva mer.. har jo selvfølgeli stappa dem med noen av mine nødvendigheter da :)

Skrevet

Bleier

Håndkle

Body

Sparkebukse

Våtservietter

Skje

Smokk

Frukt

Smekke

Solbriller

Helsekort

Antibakteriell håndgele

Neglaks

Dentinox

Lommebok

Mobil

3 juicy tubes

2 lip fusions

Origins lipgloss

Lypsyl

Garnier solfaktor leppepomade

Nøkler

Nesespray

Fuktighetskrem

Batterier

Tannpirkere

Hårstrikk

Penner

Ipod

Paracet (voksen og barn)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...