Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hehe.. hørtes litt negativt ut da, men mente ikke det.. Nettopp gjort det slutt med bf og sitter litt her og diskuterer. Jeg er enda student og leiligheten står i hans navn. Jeg og baby må finne et sted og bo, og lurer på om noen vet om vi kan ta opp lån for å evt. kjøpe noe når jeg ikke har noen inntekt? Og hva er OS, og hvor lenge kan man da eventuelt få det? Er ikke færdig utdannet før til neste år, så har jo ingen fast inntekt enda. Vi har tenkt å prøve å dele foreldresamværet nogenlunde likt, så mye det går med tanke på hans arbeid, så jeg skal vel ikke ha barnebidrag og dobbel barnetrygd vel? Hehe.. Er litt glad samtidig..tror det blir bedre for baby uten to foreldre som hater hverandre..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 om dere har 50/50 så tror jeg ikke du får os eller noen ting. ville lønt seg for deg og ha 40/60. da får du mye mer støtte
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Oi.. Så da må en leve bare på studielånet? Det var ikke mye. Men skal vel ikke være lett heller, kommer oss nok gjennom det også. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Får man det ikke om man har kausjonister eller setter pant på eventuelt hus eller leilighet da?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Takk.. Litt greit å vite at vi faktisk kommer til å få et sted å gjøre av oss:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Vil anbefale deg å si at dere har 60/40 til trygdekontoret slik at du får støtte, også kan du og barnefar bli enige om at han har ungen litt mer enn 40 hvis han ønsker det. Vi deler i praksis 50/50, men jeg står oppført med 60 hos trygdekontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå