ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Å har akkurat brukt noen timer på å lagen en bok til den lille gutten vår som kommer snart. Ble så fin :-) Håper han liker den når han blir stor. Ble mange fine kapittler: - Div utstyr - ,med bilder av alt vi har kjøpt og fått, hvor vi har kjøpt det og hvem vi eventuelt har fått det av :-) (de store tingene da) - Svangerskapet , har delt det inn i kapitteler --> Vi finner ut at vi skal ha barn, 1.trimester, 2.trimester, 3.trimester, Fødsel, Ting å huske fra tiden Christian lå i magen (her har jeg skrevet om sanger vi synger, diller, humørsvingninger etc.), Har tatt med UL bilder og dvd fra 3d UL også.. tror det blir veldig fint! - Så har jeg gjort klart et eget kapittel som heter Christian der jeg har lagt inn bilder av mammaen og pappaen som små over og så skal jeg sette inn bilde av Christian når han var liten under så kan han se hvem han ligner på. - Så blir det en familie side men bilder av mammaen og pappaen hans sammen med sine søsken som små... - Så skal jeg lage en siden med det vi får på sykehuset og når vi har besøk også. Er jo moro å ha bilde og sånn i etterkant :-) - Kanskje det blir et slektstre i bilder også etterhvert!! Åååååå blir så fint. Jeg skulle gjerne hatt en sånn bok . Skal kjøpe en sånn på bokhandel også men har liksom savna en hvor man er litt friere og der man kan få med litt om svangerskapet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå