Gå til innhold

åssen merker man at slimproppen har gått...?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når gjør den det? før eller etter man har begynt å få rier eller at vannet har gått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gikk faktisk i dag den (er 36+0)

Skjønte med en gang at det var slimproppen for å si det sånn, var ikke til å ta feil av ;)

Ser ikke på det som noe tegn på en nært forestående fødsel, men heller på som et bra tegn på modning :)

Slimproppen kan gå alt fra samme dag som riene begynner ,eller opptil flere uker før fødsel..(noen merker ikke at den går i det hele tatt)

Skrevet

ok.. jeg er 38 + 2 og har ikke merket noe... er det blod som kommer da eller? skal jeg ringe føden hvis slimproppen går?

Skrevet

Slimproppen kan komme i alle varianter for å si det sånn. Min var liksom en gjennomsiktig seig klump, med litt brunlig i, på en måte. Trenger ikke å ringe føden når den går nei..

He he ble skikkelig detaljer dette her men håper det går bra ;)

Skrevet

jo mer detaljert, jo bedre syntes jeg.. hehe... :) da merker jeg nok når den går.... hååper det skjer snart.. vil at han skal komme nå jeg =)

Skrevet

Ja vil tro du merker det ja :)

Skjønner godt at du vil han skal komme..Begynner å bli rimelig klar for å se gutten min jeg å, men får vel bare smøre meg med tålmodighet, he he...

Skrevet

hehe.. tiden går fort.. men nå er jeg såå innstilt på at han skal komme, så da kan han gjøre det syntes jeg :P han kommer uansett når han er klar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...