Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg,,,

allt er så fælt for tiden,, er trøtt hele tiden, gidd ikke gjøre noe som helst, orker ikke treffe venner eller snakke i tlf, orker ikke rydde, skriker å kjefter på minsønn hele tiden får så ufattelig dårlig samvittighet..er jo bare meg og han som bor her,,, leverer han i barnehagen men tanken på å hentehan igjen er ett ork, da jeg tar buss,,,

nårhan er i barnehagen ligger jeg på sofaen å ser på tv.. egentlig skulle jeg hatt eksamen i barn og ungdom, leser til privatist eksamen siden sommer,,, men dette har jo pågått i 2-3 mnd så har jeg ikke orket å lest, bare sløvet i sofaen..og griner mye uten jeg egentlig vet hvorfor..

annehver helg når min sønn er hos barnefaren drikker jeg meg ganskefull å går ut, da glemmer jeg allt og er godt humør...

tenkte på å gå te lege for å snakke med en, men klarer ikke det heller, for jeg sitter liksom på en maske ute blandt folk så klarer ikke forklare hva som er galt, jeg vet jo det ikke selv en gang... klarer ikke forklare det skikkelig her en gang..

vet ikke hva jeg er ute etter med å skrive det her, men prøver bare å lufte tankene litt..

mvh ulykelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

kan eg spørre om hvor gammel sønnen din er?

eg hadde det på akkurat samme måte da jeg fikk min lillegutt... gråt bare at jeg pratet i tlf, hadde ingen grunn til det... tårene rant bare noen pratet til meg...

kjenner det på meg nå også at hvis eg ikke hadde hatt min kjære ville jeg gått tilbake til det der...

trur det er en slags form for depresjon, hjelper å prate med venner eller ha noen rundt seg hele tiden, det merker jeg..

tenk positvit på ting og ta dagene som di kommer...

Skrevet

jeg er 23 og min sønn 3 år...

problemet mitt er at jeg ikke vil treffe non venner eller snakke, jeg gidd ikke ta tlf eller noe hvis noen ringer til meg

Skrevet

Kjenner meg igjen. Da min eks flyttet, vart jeg helt alene uten noen form for avlastning. Var helt utslitt. Ikke overskudd til noe.

For det første burde du prøve å komme deg litt ut alene. Jeg gikk lange turer og begynte å trene. Slik fikk jeg sakte men sikkert igjen overskuddet.

Gå gjerne ut med venner, men å drikke seg snydens hjelper dessverre lite. Tror du må ta tak i det du sliter uten alkohol.

Lykke til!!

Skrevet

kjenner meg igjen.. det er ok å sørge for en periode, men så er det på tide å stable seg opp på beina igjen. hva du skal gjøre? jo, du skal ta tilbake livet ditt. ikke tenk at du ikke har lyst til noenting for alt er så trist, for om du ikke har lyst, så må du nesten bare gjøre det for sønnen din. sørg for å sove nok, spise nok, sett opp en timeplan for deg selv og lesinga ¨så du kommer deg gjennom det, ta med deg sønnen din ut, få frisk luft, rett og slett bare få bitene på plass igjen. si ifra til familie og venner hvordan du føler det, at du trenger selskap (selv om du ikke vil) og avlastning. du må rett og slett bare klare deg, for det er ingen andre som kommer og gjør den jobben for deg, og din sønn fortjener en lykkelig mor.

Skrevet

Har hatt sånne perioder jeg og. Har ikke noen annen løsning enn å være streng med seg selv. Bestemme seg for å gå ut, selv om en ikke vil. Spise, selv om en ikke vil... Lese, selv om en ikke vil... osv... Sånn greide jeg det, men det var jo pyton da. Hadd jo ikke lyst til å gjøre noen ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...