Gå til innhold

trenger noen råd


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min har begynt å forandre seg, er mye sint og eksploderer for den minste ting.

 

altså, oppførsel jeg ikke vil ha i nærheten av min datter.

 

vi er gift, og han har oppholdstillatelese i norge somfamiliegjennforeningmed meg.

1) vis vi vi skiller oss, blir han da sendtut av norge?

2) hva skjer med foreldre rett?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg forstår deg godt. Hvis du sender meg en pm, kan vi prate litt.

 

Skrevet

Hvis det er han som er pappaen til barnet kan han søke om familiegjenforening med henne, hvis han har samvær.

Skrevet

han er pappaen hennes ja-- noen som har vært gjennom det samme??

Skrevet

1) Antagelig ikke, men det kommer an på en del ting (hans botid etc). Om han skulle bli sendt ut, vil han kunne søke familiegjenforening med barn han har samvær med.

 

2) Om du mener foreldreansvaret, så ingenting. Det blir som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...