Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 mannen min har begynt å forandre seg, er mye sint og eksploderer for den minste ting. altså, oppførsel jeg ikke vil ha i nærheten av min datter. vi er gift, og han har oppholdstillatelese i norge somfamiliegjennforeningmed meg. 1) vis vi vi skiller oss, blir han da sendtut av norge? 2) hva skjer med foreldre rett?
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Jeg forstår deg godt. Hvis du sender meg en pm, kan vi prate litt.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Hvis det er han som er pappaen til barnet kan han søke om familiegjenforening med henne, hvis han har samvær.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 han er pappaen hennes ja-- noen som har vært gjennom det samme??
Gjest Skrevet 14. mai 2007 #5 Skrevet 14. mai 2007 1) Antagelig ikke, men det kommer an på en del ting (hans botid etc). Om han skulle bli sendt ut, vil han kunne søke familiegjenforening med barn han har samvær med. 2) Om du mener foreldreansvaret, så ingenting. Det blir som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå