Gjest Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 hvordan er aktivitetsnivået til bebisen deres i magen? Jeg er 36 fullgåtte uker, og bebisen er forholdsvis rolig... sover i perioder og våken i perioder. Bevegelsene er mer glidende/knuffende, og siden hodet er festet så vifter han for det meste med rompa og sparker litt med føttene.. Er vel normalt at de blir litt roligere nå med tanke på liten plass? Man bekymrer seg jo litt... selv om jeg kjenner liv fra han flere ganger per dag :-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg er akkurat 36+0 i dag. Min er fortsatt aktiv men mer glidende bevegelser som du beskriver..Han sover en stund, og våken en stund liksom.. De har jo mye mindre plass nå enn før, så de får jo ikke vært like aktive og turna rundt inni der
Fire småtroll Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Samme her, er 36 uker jeg også, og det er definitivt roligere. Det er bevegelse da, men mer bedagelige bevegelser og helst når jeg er i ro.. Men det morsomme er at det er et b-menneske jeg har der inne da, for det er aldri bevegelse om morgenen lenger, hun sover visst lenge for det er helt stille til lenge etter at jeg har dusjet og stått opp :-)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Eg er 35+6 og det er masse aktivitet i magen min. Men eg har mykje fostervatn og høg livmor og hovudet er nok ikkje festa enno, så chiquitin dansar framleis rundt der inne (men i hodeleie heldigvis) Rørslene blir nok annleis etterkvart som det blir mindre og mindre plass, men ein skal kjenne liv kvar dag likevel. Det er sikkert lett at det kjennes ut som mindre rørsler sidan dei er annleis, men så lenge ein kjenner liv er jo alt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå