Leoness Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg kjente liv for første gang idag!!!! Uke 16+1 , så var ganske uforbredt på det så tidlig... Trodde tidligst jeg ville kjenne noe i uke 18, siden det er første barnet. Gliste og lo vekselsvis ;-) Kjentes ut som en liten boble inni der, som en følelse jeg aldri har kjent før. Leste på nettet at det var en vanlig beskrivelse, men var ganske sikker på det var baben allerede før jeg leste det :-) For en rar følelse Har ikke visst hva jeg skulle vente meg å kjenne, men når det kom var jeg rimelig sikker Gled dere!!!! :-)))
Leon+Ava Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 åååå så moro. Kjente selv i uke 16, det var skikkelig moro og litt rart. Har begynt å legge merke til at når jeg ligger i senga så kjennes livmoren så langt opp. Endelig begynner man å legge merke til at magen vokser og babyen... gleder meg til mer dunking... er i uke 17 idag....
Leoness Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Ja, det var kjempegøy :-) Er det din første også? Jeg trodde at man måtte vente litt lengre som regel med førstemann, så der ble jeg skikkelig overrasket, gledelig overrasket. :-)
white lady Skrevet 14. mai 2007 #4 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjente nok liv allerede i uke 16, men helt sikker var jeg ikke før jeg var 17+2. Da hadde jeg gått rundt lenge, men så satte jeg meg ned og drakk litt iste...etter ei stund kjente jeg at det"boblet" i magen- babyen hadde tydeligvis fått smaken på isteen En ukes tid seinere begynte jeg å kjenne daglige spark ved å ligge på magen og holde hendene på den, og nå kjenner jeg spark og andre bevegelser når som helst Kjempekoselig, synes jeg!
Leoness Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2007 Ja, jeg gleder meg til mer, og til a det blir så tydelig at samboeren kan kjenne :-) Han ble så rørt over at den gav "lyd" fra seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå