hundemamma ♥ Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 likevel å bli 30 Dagen før fikk vi sjekket jenta vår av en spesialist på Ullevål med beskjed om at hun hadde det bra (ble henvist p g a mulig vekstavvik grunnet næringsopptak...) Hun ble faktisk estimert til å være 2600 gr allerede nå og legen sa at om hun ble født nå så ville hun være helt fin. Alt var i orden med henne hun ville bare være litt liten. Har ikke termin før 23 juni. Og han mente at mest sannsynlig ville hun komme to uker før. Med sykdommen min var det sjeldent noe overtid. Fantastisk å høre for jeg har vært bekymret for henne. Og som en flott avslutning på mitt 29 år - d v s natt til min 30-års dag fridde min kjære. HURRA!!!
boble <3 Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Oj !!!Så bra at alt sto bra til med lille jenta og så herlig med frieri<3 Gratulerer så mye!
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 :-) Så koselig :-) Godt alt var fint med jenta di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå