Gå til innhold

Angående Tillab og Mamma til Adine Alexandra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig bare meg som reagerer litt her??

For all del.. jeg synes det er snilt gjort og alt det der, men kan ikke hjelpe for å det er en bjelle som ringer der bak i det fjerne!

Ingen vet hvem som er her inne. Ser det er lagt ut bilder av mamma til A.A, men det er da lett å legge ut fake bilder? Og om alt skulle stemme og være i skjønneste orden, så kan jeg ikke hjelpe for at jeg reagerer som jeg gjør.

Jeg har kommet langt i livet med ikke å være for godtroende, og kan er jeg hverken kynisk eller ond person.

Uff, for all del, Tillab, du gjør en kjempegjerning, og hatten av. Jeg skulle sikkert ikke sagt min mening her, men alles mening er vel lov til å bli hørt, er de ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja, du= egentlig litt feig som gjemmer en helt normal mening bak en anonym-knapp..

eg kjenne mammantil adine, å ho er "ekte"!!

å veldig snill. å har veldig fint hår når det er krøllete, så egentlig, så trenger hun ikke en rettetang :):)

jeg skulle gjerne hjulpet henne, men som sagt før, så bor eg laaangt oppe i vidda-land, så er nok litt langt unna da..

Skrevet

Jo,alles mening er lov til bli hørt,men jeg synes når du skriver en slik melding til en person kan du i alle fall stå frem med nick.

Selv hadde jeg ikke turd å ta inn en fremmed,men er det ikke bra at noen tørr det da,når noen virkelig trenger et husrom?

Skrevet

hva har skjedd med mamman til adine alexandra?

Skrevet

Kjære anonym.

Jeg er hverken godtroende eller naiv, men jeg har kommet langt her i verden med å ha et stort hjerte.

Det er mange mennesker her i verden som trenger både omtanke og en hjelpende hånd, og dersom alle er redde for å gi det, hvor ender verden da?!

Det er ikke sånn at jeg bare slenger over husnøklene mine heller. Jeg har to kattepuser som er hjemme og passes av naboen. Jeg har akkurat flyttet inn slik at alle møbler er flyttet men ikke smykker etc slik at det er ikke de store verdiene som er der(tv, data og slikt, men hvilken småbarnsmamma rapper vel slikt? Eller noenting somhelst egentlig?)

Det er et hus med masse vinduer, masse naboer og jeg har både en bror og en bestemor som er innom der minst 2 ggr per uke...

Bestemor vasker(så da slipper man det om man har nok annet å tenke på!) og lillebror sørger for at varme og slikt er innstilt etter temperaturen utendørs.

Nei, jeg stoler på at et menneske som sitter oppi noe av det vanskeligste i sitt liv faktisk er ærlig jeg.

I min verdene r manuskyldig til det motsatte er bevist.

Skrevet

Ble nysgjerring her nå jeg....

Hva er det med mammaen til Adine Alexandra???

Skrevet

Et vanskelig samlivsbrudd, hvorpå hun sitter igjen uten noenting, ei heller et sted å bo.

Skrevet

Kjære anonym :)

Jeg kan hvertfall love deg at jeg ikke er noe farlig:)

Jeg er drøye halvannen meter høy og hadde aldri turt og gjort noe galt mot noen.. Et slag mot meg så hadde jeg liggi flat... Hehe :)

Og til deg Lene mor :) Jeg er ikke fin med krøller... Slettetanga mi er min beste venn!!! :) Hihi:)

Og til tillab, du har et hjerte av gull:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...