Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Er 18 uker på vei nå, men har slitt med vondt bekken i godt over en måned allerede. Er aktivt sykemeldt pga dette. Har gått til en litt "rar" fysioterapeut som jeg ikke har stolt fullt på. Hun prater masse og gjør lite. Gikk til fysio. i forrige svangerskap også, men da gjorde vi mer øvelser + at hun maserte litt rundt bekkenet. Denne fysioterapeuten jeg har gått til nå har funnet ut at jeg har noen veldig stramme sener rundt bekkenet og disse har hun prøvd å dra i. Var ikke noe behagelig!! Hun sa enten virker dette, eller så gjør det ikke. Men det er lurt vi prøver. Og det har vi gjort. Og jeg har faktisk ikke vondt i bekkenet lengre!!!! Nesten rar følelse fordi jeg er så vant til å nesten ikke kunne gå eller bevege meg pga smerter. Jeg har ikke hatt helt troen på denne fysioterapeuten pga hennes bahandlingsmåte, men kanskje jeg har tatt helt feil. Kanskje hun har klart å gjøre meg frisk??? Andre som har hatt bekkenløsning, for så å bli helt bra? I det forrige svangerskapet hadde jeg gode perioder ettersom hvordan babyen lå og hvor mye jeg gjorde i løpet av en dag. Men var aldri helt bra! Ikke sånn som nå! Dere som har hatt bekkenløsning og har gått til fysio.: hvilken behandling har fysio gitt dere?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Hei..jeg har bekkenløsning, er 24+3 Men hos meg varierer det veldig fra dag til dag...noen dager kan jeg så vidt gå, og andre dager føler jeg at jeg kan hoppe og sprette... mystiske greier... men jeg har vondt hver dag... Når jeg har vært på jobb er det skikkelig ille, så jeg gikk ut i 100%sykemeld på fredag for det, klarte jo netsen ikke å gå.. Men i dag er det bedre... Tror det er viktig å holde seg litt i ro- Men det er jo bra viss fysio hjelper deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå