Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg syns det er så utrolig vanskelig å finne jentenavn. Vi ønsker et navn som kan brukes både i arabiske land og i Norge. Noen som har noen forslag?
Mamzen Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Det første som slo meg var at det ligner på Andrine og ar den som skal si navnet sitt er tett i nesa... Men jeg synes også det er fint!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Synes Adine er fint...Adina er også fint.... Miriam da? Mina ? Både norske og arabiske.. Fatima da? (Kødda)....hihi...
mamamaria Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Tenkte først å skrive at jeg ikke liker det.. men så innlegget ditt som kom forbi flere ganger når jeg leste andre innlegg og da navnet hadde 'virka inn' på meg litt så syntes jeg plutselig det faktisk er ganske søt :-)) Først nå jeg leser at den må kunne brukes i arabiske land og norge, og da er det jo et veldig fint navn. Passer fint i begge språk tipper jeg. Det er spesielt, men ikke vanskelig. Og fint og søt.
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Jeg tror Nora også går på begge språk.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hei, hei jenter! Takk for svar og forslag... Vanskelig dette her. Miriam heter søsteren min og tanten til samboern min og Mina heter tanten min. Navnene er fine syns jeg, men opptatte....:-) Nora er syns jeg også er fint, men samboern min er uenig i det.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Navnet står oppført på min liste også så jeg syns det er kjempepent=)
Anky og bitteliten Skrevet 14. mai 2007 #10 Skrevet 14. mai 2007 Syns Adina er mye finere. :-) Men det er min mening. Ellers er det jo Leila, Sahra, Alina, Hana, Jasmin f ekempel
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2007 #12 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er imponert over at det er så mange som svarer, meg. Takk og takk...:-) Har dere tenkt på noen navn enda, da? Jeg har bestemt meg for Sofian vis det blir gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå