*WinnieThePooh* Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Har så vondt i rompa!! Beklager altså, men trenger noen gode råd... Det er ikke hemorider det er snakk om, men er så vanvittig sår rundt rupehullet... uff altså :/ Kan det være en ide å smøre med sinksalve (som jeg har kjøpt inn til baby kommer..)? Noen som har anelse på hvorfor det blir så sårt der? Har ikke hatt sånn før nemlig... (Og så er det jo så utrolig festlig å tvinge samboer til å kikke for å finne ut hva det er, alt for sin gravide samboer )
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 jepp vakse deg godt og smør deg med zinksalve. og gå rundt bare i trusa etterpå. da blir det nok bedre hehe. det må han nok bare finne seg i. snille sambo din.
*WinnieThePooh* Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2007 Takk for svar! Alt mulig en skal bli plaget med også.... Tenker på de barna som får dette over HELE baken! Stakkars små...
Tamline Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 jeg smurte med zinksalve en gang jeg var sår...håpa på at det ikke ble tur på føden den kvelden, for musa var helt hvit - haha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå