Gå til innhold

ER ALT OK MED BABYEN I MAGEN????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rundt og er bekymra....... eg drakk alkohol, før eg visste at eg var gravid. Var bl.a. på julebord......Er livredd for at eg har skada babyen min!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når i svangerskapet var det du drakk da? De sier at de 14 første dagene etter befruktning så er det ikke så farlig fordi babyen får næring fra plommen, altså at mor og barn ikke deler blodomløp!

Tror ikke du skal bekymre deg så mye jeg, bare ikke drikk noe mer alkohol!

Skrevet

Jeg drakk, en gang, da jeg var 3 uker på veg, og en gang da jeg var ca 6 uker på veg......

Skrevet

Jeg hadde og en durabelig fest en eller to uker før jeg visst jeg var gravid. Har sjekka ul i uke 12 og i uke 20, alt så veldig bra ut. Skulle noe gå feil, så mener jeg å ha gjort alt jeg kan for at det skulle gå bra. Man vet aldri, men å gå rundt å bekymre seg bør du prøve å unngå. Gjort er gjort og spist er spist.

Skrevet

Enig med superhappy her, ikke gå rundt å bekymre deg, gjort er gjort! Det har sansynligvis gått bra!

Skrevet

Det er vel sant det...gjort er gjort.....11 uker igjen.....åååååå....jeg gleder meg.... :))

Skrevet

går om regel fint.. jeg både røykte å drakk før jeg viste det med forrige barn..(og var langt på vei før jeg fant det ut)

småen er likvel frisk og rask)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...