Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Går rundt og er bekymra....... eg drakk alkohol, før eg visste at eg var gravid. Var bl.a. på julebord......Er livredd for at eg har skada babyen min!!!!!
jordbærsjokolade Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Når i svangerskapet var det du drakk da? De sier at de 14 første dagene etter befruktning så er det ikke så farlig fordi babyen får næring fra plommen, altså at mor og barn ikke deler blodomløp! Tror ikke du skal bekymre deg så mye jeg, bare ikke drikk noe mer alkohol!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Jeg drakk, en gang, da jeg var 3 uker på veg, og en gang da jeg var ca 6 uker på veg......
superhappy32-guttemamma Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg hadde og en durabelig fest en eller to uker før jeg visst jeg var gravid. Har sjekka ul i uke 12 og i uke 20, alt så veldig bra ut. Skulle noe gå feil, så mener jeg å ha gjort alt jeg kan for at det skulle gå bra. Man vet aldri, men å gå rundt å bekymre seg bør du prøve å unngå. Gjort er gjort og spist er spist.
jordbærsjokolade Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Enig med superhappy her, ikke gå rundt å bekymre deg, gjort er gjort! Det har sansynligvis gått bra!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Det er vel sant det...gjort er gjort.....11 uker igjen.....åååååå....jeg gleder meg.... )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 går om regel fint.. jeg både røykte å drakk før jeg viste det med forrige barn..(og var langt på vei før jeg fant det ut) småen er likvel frisk og rask)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå