Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å bytte vogn, da lillegutt blir lei av å ligge. Nå har vi en Simo kombivogn, men det er ikke noe godt å sitte i den ennå, han sklir nedover med rumpa når det er bare ryggen som kan legges ned.

Så en trehjuling som så god ut, tror det var Brio, den gikk det an å legge ned hele sittedelen på (som på en bilstol). Nå kan jeg ikke finne den noe sted på nettet? Noen som vet noe om en sånn vogn, eller lignende? Vi trenger en litt robust vogn, da vi er mye ut på tur på skogsveier o.l.

Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår TFK-vogn! Dette er en super tre-hjuling for vårt bruk, både i byen med svingbart hjul og i terrenget også siden framhjulet lett kan settes i låst posisjon. Den er stødig å trille, har håndbrems og en kan lett justere høyden på håndtaket. Den har en stor sittedel med god plass til barnet. En kan regulere ryggen i forskjellige nivåer, helt til full liggestilling. Fotbrettet kan også reguleres både opp og ned i høyden, og ut og inn for å støtte under fotbladet slik at barnet sitter / ligger best mulig (ikke alle trehjulingene som kan heve fotbrettet, vi syntes det var viktig). På skjermen kan en løsne et lokk slik at en ser ned på barnet gjennom en plastduk, og skjermen har også en intrigrert myggnett!! Det er supert, blir også litt mørkt når barnet skal sove i vogna!

Ikke alle syns den ser så fin ut, men vi er mest opptatt av at jenta vår sitter godt, og har det bra i vogna! Noen synes også den er litt tung visst... På www.buggy.de kan du lese mer om vogna, og se film om den...

Skrevet

Jeg har den BRIO TRIDEM... Liten sportvogn/trille... Nett liten men med gode gummihjul... Dette er mitt andre barn og jeg bestemte meg for å kjøpe denne for de småtrillene jeg har hatt og srtt på ofte er sååå dårlige å trille og stive..

Bakdelen med Gode Sportvogner/triller er at de er så dyre..

Skrevet

Takk for svar!

Lurte også litt på om den kan bli liten i setet?

kan den snues?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...