Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det?formen?hvor mye har dere gått opp i kg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vondt i ryggen, men ellers null problemer;) opp 4 kg

Skrevet

Fin form. Bare litt vondt i korsryggen innimellom.

Har gått opp 4,5 kg.

Skrevet

Topp form:) fortsatt litt trøtt på ettermiddagen..gått opp 6 kg

Skrevet

Formen er fin fin, men litt lite engeri til tider:) Han er helt turbo i magen og det er så gledelig:))))

Jeg har gått opp 3 kg, og får kommentarer på at jeg kommer til å bli svær:) hihi, men orker ikke å bry meg, men mæ ærlig inrømme at jeg er LEI alt maset om akkurat det.... Jeg vokser i MITT tempo jeg:)

Skrevet

Fin form, gått opp 10 kg:) (akkurat som sist...)

Skrevet

Akkurat nå er ikke formen helt bra, mye kynnere og vondt nederst i ryggen :-( Og har vært 100% sykemeldt i 2 uker nå pga at jeg er så utrolig trøtt.

Ikke så trøtt nå lenger da, heldigvis, men trenger kanskje mer sykemelding pga kynnere... har dem hele dagen, flere i timen :-(

Siden jeg har 3 barn allerede, så er det jo heller ikke ro å få her i huset da.. hehe, kanskje derfor jeg har så mange kynnere? Litt stressa kanskje?

Gått opp 2 kilo nå.

Skrevet

er utrolig sliten til tider,opp 9,5 kg.(som alle ganger=)

Skrevet

Hei, er i fin form. Litt vont i bekken og rygg hvis jeg sitter å skriver på datan lenge om gangen sitter å skriver skoleoppgaver, men fikk heldigvis utsettelse på den siste, så nå kan jeg slappe av litt innimellom.

Har gått opp 6 kg og kjenner bevegelse fra lille-tuppa hver dag, men det varierer mellom rolige og aktive dager.

Ha en flott dag alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...