Gå til innhold

Hvor mye kan ditt 7-8mnd gamle barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi jente blir 8mnd om 7 dager, og kan ikke så alt for mye.

Ho sitter selv, og kan snu seg fra rygg til mage, men ikkje tilbake til rygg igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marcus ble 7 mnd den 5. mai og han sitter selv, ruller rundt og ålekrabber seg fremover.

Men det kom plutselig, går fort i den alderen her ja

Skrevet

Jenta vår kan rulle rundt, åler, står på kne. Kan vinke og klappe også, og hermer etter smaskelyder :-)

Skrevet

Min baby er 8,5 mnd og kan en del allerede.

Han sitter støtt på golvet, men setter seg ikke opp selv. Han ruller fra mage-rygg og rygg-mage. Han åler seg ved å dra seg fremover på albuene. Prøver desperat å krabbe, men lykkes ikke.

Han sier mamma og strekker seg mot meg.

Skrevet

min lille tulle kan; rulle begge veier, åle seg fremover, sitte men ikke sette seg opp selv da.. Så vinker hun, skakker på hodet når vi spør hvor søt hun er, og viser oss hvor stor hun er:)

Skrevet

Min jente fyller 8 mnd om 3 dager :). Hun er ikke så tidlig motorisk, men har et stort lyd/ord- repertoar. Hun kan sitte selv (men ikke sette eller dra seg opp selv), rulle fra rygg til mage, og begynte for en uke siden bevisst å rulle fra mage til rygg med god kontroll også. Hun kan ikke åle seg eller krabbe, men snurrer på gulvet rundt på magen og dytter seg iblant et stykke bakover. Hun kan vinke og gi klem.

Skrevet

8,5 mnd her, sitter selv men setter seg ikke opp selv, drar seg frem med albuer og knær men krabber ikke, gnager på brødskorper som han holder selv men holder ikke flaska, ruller fra mage til rygg og sjelden motsatt.

Skrevet

Her er hun også 8,5 mnd. Hun ruller fra mage til rygg- og omvendt. Sitter, men greier ikke sette seg opp selv. Åler seg fremover. Spiller på slurva, lager indianerhyl, klapper når vi spørr, viser hvor stor hun er, lager kysselyder, rekker hender når vi spørr om hun vil komme, vinker. Sier også noen få ord-mamma, pappa, bø.

Skrevet

min er 8mnd og en uke da. Hun setter seg opp selv og sitter, ruller, krabber og viser hvor stor hun er og kan gi high five (hehe, veldig nyttig). Krabbinga har kommet denne uken da. Også kan hun dra ut alle cd'ne av hylla og trekke i mammas laptop ledning!

Skrevet

min 7 mnd gamle gutt kan krabbe på hender og knær,rulle mage/rygg og rygg/mage(rullet første gang da han var 1mnd:-)

setter seg opp selv og reiste seg da han var 7,5mnd.han går rundt bordet,prater,strekker seg når han vil opp,gir high five og øver på klapping og vinking.spiser skive selv og elsker å klatre på hunden;-)

han er nå 9mnd,men det var slik han var ved 7mnd.nå er det full fart og han har begynt å slippe seg....skummelt,men gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...