Antijante Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Har sånne smertefulle stikk som kommer veldig brått nederst til høyre. Bekymret, lurer på om jeg skal ringe legen..Er i uke 14, er det flere som erfarer dette?
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Det kan jo være lysken som strekker... ?? veldig vanleg, men kan vere vondt nok! jeg vet ikke, bare synser....
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 HEI=) har hatt litt sånn eg og....jordmor sa det var bandene som holdt livmoren som strakk seg. Men er du veldi redd og har veldi vondt så ring til legen. LYKKE TIL- tror alt går bra=)
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Har det samme innimellom (er i uke 16) spesielt når jeg snur meg brått i senga, hoster/nyser eller gjør andre brå bevegelser. Snakket med jordmor om det og hun sa som Kanin84 skriver også, at det er båndene som holder livmoren på plass som strekker seg. Det er visst veldig normalt i den perioden vi er i nå. Men har du smerter ofte og lenge av gangen eller er bekymret ville jeg kontaktet jm/lege. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå