Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min gulper en del til vanlig, og vi begynte for en stund siden på Enfamil,,, Men både i går og i dag så er det sprutgulp 3-4 ganger etter hvert måltid. Bør jeg kontakte lege da?? Eller skal jeg bare se det ann???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har hatt det sånn som deg i mange mnd. Har du vært til lege og fått Enfamil på resept? Vi prøvde også det, men legen sa at vi ikke burde bruke det så lenge reflux ikke var påvist.

Sønnen din kan kanskje være kvalm, og da kommer den nok sprutgulp. Serina hadde det sånn også noen ganger, da hun gikk på Enfamil, og eg tenkte at ho kanskje var kvalm eller vondt i magen sin... Vi så det bare an, og går no bare å vente på å få komme å sjekke refluxen hennes...

Blir han slapp, hadde eg tatt kontakt med lege. Men så lenge han ser ut til å trives, så hadde eg sett det an!

Skrevet

hvor gamle må de være for at man kan sjekke refluxen?

Skrevet

Jenta mi er 8mnd, men har hatt lyst til å sjekke refluxen i 4mnd... Men vi blir ikkje hørt av hs eller leger, men no har vi prøvd ALT, så no skal vi få den sjekket, vi gir oss iallfall ikkje!!

Kan nok gjøre det tidlig, bare du treffe på rett lege!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar. Legen på HS har snakket om dette, men vi avtalte at vi skulle se det ann litt. Men det har ikke vært sånn sprutgulp før nå altså. det har kun hendt 1 gang før. Men jeg får se hvordan det går nå. Pappan gir han mat nå. Men han har sovet mye i dag. sov fra 9.30 til 13. spiste, sprutgulp,sov fra 14 til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...