@nita+Sebastian Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hvordan ser egentlig et fødeansikt ut, eller hva er det som kjennetegner det? Hoven, utslett, blek?? Noen som kan fortelle meg?
Gjest Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Aner ikke, og har egentlig aldri hørt om det før. Kan ikke huske å hatt det selv heller... Men er med på å dytte...kanskje det er noen som vet!?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Man kan bli rødflammete i ansiktet og hoven overleppe, er iallefall det jeg har hørt om..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Kanskje det har med at man ofte blir veeeeldig hoven i leppene......ansiktet altstå
Regnbuemor til 2 Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Tre stk uavhengig av hverandre har fortalt meg nå at jeg har fødeansikt. Ikke vet jeg hva det er men det påstås at det da ikke er lenge igjen til fødsel. Kan ikke huske noen sa det til meg før jeg fødte sist... Spennende..!?!
Mirakelungen Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Har aldri hørt om fødeansikt før, rart, det kan hende at det er noe i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå