Babyfacepsycho Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Hei. Hva er det du holder på med her egentlig? Skjønner ikke helt? Trodde ikke du var intressert i og lage krangel og kvalme her inne? Greit og lure på ting og føre en debatt alltså. Men hva er egentlig vitsen med og starte enda en ny tråd om samme tingen som du selv har sagt deg enig i at har gått for langt? Skriver ikke dette for og være krass, eller for og dømme deg på noen måte. Men jeg lurer. Ønsker ikke krasse svar fra andre til mamma til en stor og en liten nå. For jeg ønsker ikke og skape enda mer krangel og kvalme her inne.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Hun skulle ikke ha svar fra andre enn henne skrev hun jo. Gå og skam deg som skriver sånt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Hei! Det er greit at du spør og jeg skal svare deg så godt som jeg kan.Synes ikke du virker krass,du bare lurer og det har en lov til. Jeg ønsker ikke å krangle,som du kanskje så på den ene anonyme som svarte meg ang det jeg spurte om,så diskuterte jeg ikke noe med henne,bare takket for svaret og at hun svarte på det jeg lurte på. Kanskje mange følte seg støtt av at jeg spurte om akurat det,men jeg må si at jeg har lurt til tider på om der er så mange som forandrer seg så radikalt etter at de har fått barn. Hvis du føler at jeg har laget kvalm,beklager jeg det,men jeg ser at du kanskje i enkelte av svarene mine,kan virke som jeg er kvass,men jeg må da få lov til å si hva jeg mener og forsvare meg når folk hakker løs fordi en lurer på en ting.Ingen som er nødt til å svare på tråd,ingen som er nødt til å lese den heller. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt
Babyfacepsycho Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2007 Godt og se at du skjønte at jeg ikke mente og krangle. =) Da skjønner jeg litt mer hvorfor du skrev den tråden. Selv om jeg kanske synes tidspunktet for og legge ut den tråden var litt dum kanske. Jeg mener ikke at du har laget kvalme, jeg syntes (som sagt) bare at det kanske var litt dårlig valgt tidspunkt. Og jeg synes ikke du er kvass i svarene dine. Hadde regnet med og få et ordentlig og godt svar fra deg. (og det mener jeg at jeg fikk) Når det kommer til denne anonyme som har skrevet lenger opp her, så kan jeg ikke bry meg mindre. Fikk meg en god latter hvertfall. =o)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Godt at vi er enige da.Greit å spørre,slik at en ikke sitter å irriterer seg for noe som ikke er å irritere seg over.Komunikasjon er en viktig ting.Både her og der. Kanskje tidspunkte var dårlig valgt,men har tenkt en del på det og har ikke lyst å legge ut spørsmålet samme dag som det er noen som klager,da ville jeg avvente det og se en dag,der ikke var lagt ut en slik tråd
Babyfacepsycho Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2007 Ja komunikasjon er viktig. =) Men nå skal jeg gå og henge opp og brette noen klær. =) Sen skal jeg lage middag og natte vesla. Du får ha en fin kveld, så snakkes vi sikkert igjen. =)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Ha en fin kveld du også. Her har vi hatt middag,nå skal om en times tid er det nattastell på gullgutten min og så er det fotballkamp.
Babyfacepsycho Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2007 Nå har vesla fått mat og nattes av papps. =o) Så nå skal jeg ta meg 5 minutter i ro og så blir det middag. Skal se på fotball på tv? Hvilken match/kanal da?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 Ja,jeg skal se Lillestrøm-Viking på tv2,begynner klokken 20. Nå har gutten min fått grøt,baes av pappaen og så skal jeg gi litt flaske rundt 19.30,får se når han begynner å forlange litt mer. så skal jeg poppe meg noen popcorn og så er det fotballkamp. Er du fotballintresert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå