Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 For et par uker siden skulle barnefaren ha sønnen min alene for første gang. Eller; han KREVDE å ha han i to netter til tross for at han kun har treft gutten noen få ganger på 8 mnd og de kjenner hverandre ikke. Han ville ta han med seg til et sted 2 timer fra der jeg bor. Jeg skjønte heller ikke hvorfor han skulle ta han med til den spesieller byen, for trodde ikke han hadde noen tilknytning til der. Jeg gikk ikke med på 2 netter, men lot han ligger i stua (han og mora) første natt og så hadde de gutten alene andre natt. Hjemme hos meg der alt er kjent for han. Men nå fant jeg ut av hvorfor han skulle ha han med seg. Fant ut at han har fått seg dame der! Det er greit for meg, det har ikke jeg noe med. Men han sin intensjon var å ha med min sønn, skulle han liksom være sammen med hun samtidig da? Han har enda ikke sagt noe om det til meg. Skal jeg få meg kjærste så kommer ikke han til å møte gutten min før leeeenge. Når jeg vet at forholde er stabilt. Jeg reagerer litt på det.....hva ville dere sagt/ gjort?
så var vi 4 Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Det hadde jeg ikke godtatt på noen måte. Greit at pappaene skal få ha et liv selv, men når babyen er så liten og i utgangspunktet ikke kjenner pappaen sin bør man ikke tilbringe tiden med enda ett fremmed menneske.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Du kan jo ikke nekte faren å ha samvær, men få på plass en skikkelig samværsavtale først. Si til han at du helst ikke vil ha mange nye damer inn i livet til barnet, så introduksjon bør kunne vente til forholdet er stabilt. Nå er jo barnet lite enda, så det tar neppe skade av å se en fremmed dame innimellom, men det kan jo fortsette i åresvis, og da er det helt unødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå