tina 79:) Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Har 18 dager igjen til termin i dag, og er ikke mentalt innstilt på å føde i det heletatt. "Alle" kommenterer at nå er jeg sikkert lei, eller nå har du sikkert lyst til at det skal skje noe snart osv osv... men jeg er ikke det! Har ikke spesielt mye vondt, litt i bekkenet, og sover dårligere og dårligere om natten, men ikke verre enn at jeg tålte en langdag på IKEA på torsdag, og vasket ut av gamle-leiligheten min sammen med mamma og mannen min i går. Skrubbet ned hele badet, bortsett fra alt som var i krabbehøyde. På BIM sin side for denne uken står det at hvis jeg ikke føler meg fødeklar, så kommer det antakeligvis ikke til å skje noe heller. Men må man bli drittlei for at det skal skje noe da? Blir litt frustrert jeg...
LegallyBlond Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Babyen kommer når den kommer!! Tror ikke det er så mye man kan gjøre for å hindre det/få fortgang i det. Eneste er vel at om man først er forholdsvis moden eller klar for det kan det hjelpe med sex/lakserolje osv Med førstemann var jeg så vidt begynt å vente litt, men var vel heller ikke helt mentalt innstilt på å føde.VAr ikke spesielt lei heller. Men fødselen staret da den, og da den først staret føltes det som det mest naturlige i hele verden at det skulle skje akkurat da. Denne gangen har jeg vært mentalt klar for å få ut babyen i godt over en uke allerede, og er virkelig drittlei, men ser ikke ut som om han har tenkt seg noen vei enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå