Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har bare lest om dette litt her på bim, men har lest så mye forskjellig. Det finnes vel bare ett skjema? Jeg har ikke fått dette selv, men jeg er litt nysgjerrig, har lyst til å lage mitt eget..
engutttil=) Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 du lage d sjøl! du notere ned hver gang ungen bevege seg i løpet av et døgn! e det mindre enn 10 gang i løpet av et døgn må du kontakte jordmor med en gang! eg måtte gjøre det for det føltes som ungen va i lite aktivitet, va heldigvis ikkje det!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 skjemaet er delt opp i ruter. en boks for hver uke. i hver boks er det 7 ruter. en for hver dag den uken. og en rute nedover for hvert 5 min i 2t. når babyen er våken, tar du tiden det tar for å få 10 spark.og sette kryss i den ruten som passer. du skal helst telle på ca samme tid hver dag. håper dette var forståelig. er bare til å spørre om det var noe som var uklart.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har funnet ut når på døgnet det er størst sannsynlighet for at jeg er hjemme og kan telle. Så bestemmer jeg meg for at nå skal jeg telle. Da venter jeg til jeg kjenner et spark og tar tiden det tar før det har vært 10 spark. Veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå