Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spørsmål. Ikke meningen å skape uro og debatter, men jeg lurer veldig på om noen av dere har vært utro mot mannen deres og i så fall hvorfor dere var det!! Var det en grunn eller bare skjedde det? Var det på fylla eller i edru tilstand?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg er litt kjedelig, men NEI jeg har aldri hvert utro.

Skrevet

jeg har aldri vært utro mot sambo, men da jeg møtte sambo og vi hooka opp var jeg egentlig sammen med en annen. det må sies at han var en stor drittsekk som allerede hadde vært utro mot meg, og vi hadde bare vært sammen 2 mnd. det var i edru tilstand, og det skjedde fordi jeg og sambo følte at vi var skapt for hverandre,tihi..dumpa selvfølgelig han andre med en gang. kommer ALDRI til å være utro mot elsklingen min:)

Skrevet

Flere svar mottas med takk. Er det noen som har vært utro mot den de virkelig elsker?

Skrevet

Da får jeg være litt morsom og si det som det er , jeg har aldri vært trofast mot mine jeg:p

Og for å utdype; jeg har vært utro mot alle jeg har vært sammen med noengang, med unntak av 2, min første store forelskelse og min mann.

Og jeg angrer ingenting, jeg fant drømmemannen tilslutt og etter det har det ALDRI vært noen tvil. Det finnes ingen bedre enn ham, ikke grønnere gress på andre siden og jeg vet at jeg ikke vil ha noen annen...

Det er deilig når man virkelig er så sikker.

Skrevet

Jeg har vært utro en gang mot en jeg ikke var ordentlig forelsket i. Han jeg er sammen med nå elsker jeg over alt på jord, og kommer aldri til å gjøre det.

Skrevet

Er det ingen som har vært utro mot den de elsker og vil leve sammen med resten av livet?

Skrevet

HVis man har funnet den man elsker og vil leve sammen med resten av livet er man ikke utro...Prøver du å rettferdiggjøre at mannen din har gjort det mot deg i dette innlegget? i så fall kommer du antageligvis til å bli skuffet. Man er lojal mot den man elsker..

Skrevet

Det er vel kanskje det jeg prøver på?? Er ikke så lett å bare stikke når det er barn inn i bildet. Men da må jeg jo klare å tilgi ham og stole på ham at det er meg han elsker.. Og det er ikke lett.

Skrevet

Har vært utro mot en jeg virkelig elsker. Var i edru tilstand, har ingen forklaring på hvorfor annet enn for spenningen sin skyld og at jeg var ung og dum. Jeg elsket han jeg var sammen med, selvom dere nå kommer til å fortelle meg noe annet.

Skrevet

Ja, har vært utro, satte alt på spill, kjørte dobbelt veldig lenge...mistet begge....

Skrevet

Jeg har vært utro mot en tidligere kjæreste. Det var da jeg var 19 år altså over et ti-år siden og jeg var skikkelig full. Så det sier vel nok om hvilket modenhetsnivå jeg var på da.

Skrevet

Jeg har vært utro mot to kjærester (kyssing). Det var to lange forhold. Og jeg trodde jeg alltid kom til å være slik. "En gang utro, alltid utro" sier man jo... Men han jeg er med nå, har jeg så utrolig med samvittighet for. Får helt vondt inni meg av å tenke tanken på hvordan han må føle det hvis jeg noen gang hadde vært utro mot han. Huff, nei, det vil jeg ALDRI utsette han for!! Jeg brukte litt tid med å bli kjent med han før jeg følte det på denne måten, og jeg vil ALDRI såre han!! Jeg trodde jeg elsket de to forrige kjærestene mine, men de hadde jeg ikke denne sterke samvittigheten for. Det er så ekstremt annerledes nå. Kan ha en sammenheng med at jeg har blitt voksen også, men jeg vet at det har mye med han som person å gjøre. Så det er dette som er å elske i mine øyne, jeg visste ikke hva det var før jeg møtte han. Og fordi jeg elsker han, kunne jeg aldri klart å gjøre noe som helst som sårer han! Før tenkte jeg ikke konsekvens før etter skaden var skjedd, men nå følger han meg i hjertet hvert eneste minutt.

Skrevet

Det har jeg aldri vært.. Men man vet jo aldri hva fremtiden bringer.. jeg kan ikke helt se hva som skulle få meg til å ta et sånt valg... Jeg mener det er et valg man tar... Er man utro er jo det et symptom på at noe er galt i forholdet... Man bør vel kanskje ta tak i prb før man velger å ha sex med en annen enn den man har valgt å leve sammen med... Da er det over etter min mening... Tilliten er for alltid brutt spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...