Gå til innhold

Til 2 gangs gravide, se hit litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv med 2 mann?? Kjenner dere det hver dag?? Har kjent liv men nå kjenner jeg ikke mer, har hatt og har mye luft i magen så kan være det jeg har kjent! Men har kjent det bare når jeg har hostet eller nyst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente liv i uke 21 forrige gang, og nå kjente jeg det i uke 18. Det var veldig svakt de første ukene og heller ikke hver dag, men nå er jeg i uke 22+4 og kjenner liv og røre daglig.

Skrevet

kjente liv rundt uke 20 første gangen. Denne gangen tror jeg at jeg kjente det fra uke 15/16 da var det sånn bobbling, litt usikker på om det var den lille jeg kjente el om det bare var luft. Fra uke 19 har det bare blitt mer og mer.Er nå 22 uker og kjenner liv daglig. En herlig følelse :)

Skrevet

Hei. Jeg kjente liv fra uke 16 med første, og uke 13 med denne :-).

Jeg kjente ikke hver dag, men var sikker likevel. Det kjennes ut som bobbler, men jeg kunne kjenne forskjell på luft i magen og på babyen. Etterhvert kjenner man oftere og oftere, alt ettersom hvor aktiv babyen er selfølgelig. Min er veldig aktiv til tider, og kjenner ofte spark mot urinblæra eller noe sånnt. Nå er jeg i uke 23 (22+1). Med første kjennte jeg det når jeg lå rolig en lang stund, på ryggen, og konsentrerte meg godt. Nå kjente jeg det uansett, og det var nok fordi jeg vet hva jeg skulle kjenne etter.

Hvor langt er du ?

Skrevet

jeg er tredjegangs,og har ikke kjent liv før nå,18 uker..og selv da er d litt sånn at du lurer på om det var det eller ikke..med nr en og to kjente jeg før i uke 19..helt normalt sa jordmora,med tanke på størrelsen på ungen så skjønte hun ikke alle de som sier de f.eks kjenner liv fra 14 uke og slikt

Skrevet

uke 15. Kjente det ikke riktig hver dag, men nå er jeg i uke 22 og kjenner det hver dag, men det begynte jeg ikke med før i uke 19....

Skrevet

kjente liv en dag i uke 15, da var det veldig livlig, kjente ikke noe etter det før uke 18. Kjenner det på kveldstid, sover nok på dagtid. Spiste litt sjokolade i sted da sparket det ;)

Skrevet

HI

Jeg er i uke 16+3 nå, leste på uke for uke å der sto det at pappan nå kunne kjenne det sparke om han trykket på magen! Fikk litt panikk med en gang for at det var noe galt med babyen! Men godt å lese at dere ikke har kjent liv før litt senere;) Men følte noe i sta, som ikke var luft;) Gleder meg til å kjenne sparkene igjen;)

Takk for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...