~chess~ Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 Endelig hører vi til her inne! Har sett fram til denne dagen... Er liksom litt magisk når de 12 første usikre ukene er unnagjort. Man har jo selvfølgelig ingen garantier heretter heller, men alt føles mye tryggere nå. Nå gleder jeg meg til å kjenne spiren og se magen vokse.. Ha en strålende søndag!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 velkommen=) er ganske ny her jeg og, hehe=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Velkommen her =) og gratulerer med vel overstått 1. trimester Det er som du sier, noe magisk med å komme over de 12 første ukene.. =) Håper du vil trives her på 2.trimester.. Lykke til videre med den lille voksende spiren din;)
~chess~ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2007 Tusen takk alle sammen! Kommer nok til å trives her. Synes stemningen på 1.tri har vært litt dårlig innimellom, så håper det er bedre her.
Leoness Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Velkommen hit! :-) Er selv 16+1 Herregud som tiden går......!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå