drops Skrevet 13. mai 2007 #1 Skrevet 13. mai 2007 hei! skulle så gjerne hatt tak i denne genseren, så den på nettet engang, men kan ikke den igjen. Er det noen som vet hvor man kjøper den? Det er tegning av en baby og under står det "baby ombord". Den er såå søt!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har ikke sett den noen plass, men den høres søt ut, så jeg dytter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå